سری آیفون 15 اقتصادی دوربین بهتری دریافت می کنند

سری آیفون 15 اقتصادی دوربین بهتری دریافت می کنند

عرضه سری جدید گوشی‌های هوشمند اپل در سپتامبر 2023 انتظار می‌رود و با وجود اینکه هنوز چندین ماه از این رویداد باقی مانده است، شایعاتی در مورد مدل‌های جدید در اینترنت منتشر شده است. آخرین شایعه از یک حساب توییتر به نام Apple Hub منتشر شده است. که ادعا می کند آیفون 15 و 15 پلاس دارای طراحی جدیدی در ماژول دوربین عقب خواهند بود. این به دلیل ادغام سنسور 48 مگاپیکسلی مورد انتظار است.

به گفته این افشاگر، مدل های پایه آیفون 15 دارای ویژگی Dynamic Island و پورت USB Type-C با سرعت ورودی لایتنینگ خواهند بود. این دستگاه ها همچنین دارای پردازنده A16 Bionic و 6 گیگابایت رم خواهند بود.

در مورد مدل های پیشرفته، Apple Hub به ادغام سنسور پریسکوپ نیز اشاره می کند که در نهایت به دستگاه های اپل راه پیدا می کند. آیفون 15 پرو دارای زوم اپتیکال 6 برابری خواهد بود. در حالی که 15 Pro Max زوم اپتیکال 10 برابری خواهد داشت. فاش کننده همچنین گنجاندن دکمه های Solid-State علاوه بر استاندارد بی سیم Wi-Fi 6E را تأیید می کند. و ورودی USB Type-C با سرعت Thunderbolt 3.

اپل به محافظه‌کاری در هنگام تغییر در طراحی معروف است، اما ادغام سنسور جدید و عملکرد Dynamic Island در مدل‌های پایه به اندازه‌ای قابل توجه است که این برند را به ایجاد تغییرات در گوشی‌های هوشمند ترغیب می‌کند. به نظر می رسد اپل به استراتژی خود برای عرضه چند مدل در سری جدید گوشی های هوشمند ادامه خواهد داد. از آنجایی که هر دو آیفون 15 و 15 پلاس به همراه مدل پرو مکس در دسترس خواهند بود.

گمانه زنی هایی وجود دارد که اپل ممکن است تنها در سال 2024 یک دستگاه Ultra را در سری گوشی های هوشمند خود عرضه کند. با عرضه سری آیفون 16. این نظریه توسط روزنامه نگار معروف مارک گورمن در حال گفتگو بوده است. با این حال، ما مطمئناً در هفته های آینده جزئیات بیشتری دریافت خواهیم کرد، بنابراین منتظر آن باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جریمه 2 میلیارد دلاری اپل توسط اتحادیه اروپا

نظرات در مورد : سری آیفون 15 اقتصادی دوربین بهتری دریافت می کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *