سریع ترین راه حل مهاجرت به مجارستان 2019 -2020

اخذ اقامت مجارستان

موضوع این مقاله ما در رابطه با موضوع مهاجرت به مجارستان و اخذ اقامت این کشور می باشد. لذا افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند و می خواهند در رابطه با این موضوع اطلاعات خود را افزایش دهند می توانند تا انتهای این مقاله با ما همراه باشند. ما در این مقاله به اختصار رایج ترین و سریع ترین روش های مهاجرت به مجارستان را تشریح می کنیم.

هر آنچه باید در مورد مهاجرت و اخذ اقامت کشور مجارستان بدانیم

مجارستان یکی از کشورهای اروپای غربی و عضو اتحادیه شینگن است. از این رو افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارند این کشور یکی از گزینه های مناسب بشمار می رود. چرا که با اخذ اقامت این کشور عضو اتحادیه اروپا و شینگن می توانند به راحتی به سایر کشور های اروپایی برای کار و زندگی و تحصیل بروند. از این رو مهاجرت به این کشور برای بسیاری از متقاضیان مهاجرت نوعی سکوی پرتاب است.

علاوه بر این امتیاز، مجارستان از آن کشورهایی است که مهم ترین معیارهای مهاجرت را دارد. تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی است، مهاجرین در این کشور به راحتی به بازار اروپا دسترسی دارند، هزینه زندگی در این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین و مقرون به صرفه است.

همچنین مالیات این کشور این نیز نسبت به سایر کشورهای اروپایی پیین تر و مناسب تر است. همین عوامل سبب شدند که امروزه کشور مجارستان به یکی از گزینه های اصلی متقاضیان مهاجرت تبدیل شود.

راه های مهاجرت به مجارستان

راه های مهاجرت به مجارستان

علاوه بر این نوع مهاجرت به دلیل زیبایی خیره کننده و جاذبه های گردشگری فراوان و منحصر به فرد سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان به عنوان توریست راهی این کشور می شوند. از آنجایی که این کشور امروزه پذیرای بسیاری از مهاجرین می باشد لذا ما نیز برخی از روش های مهاجرت به این کشور را تشریح می نماییم.

مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان از طریق تحصیل

مهاجرت تحصیلی یکی از رایج ترین و ﺁسان ترین روش های مهاجرت به سایر کشورهاست که کشور مجارستان نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

امروزه مهاجرت تحصیلی به این کشور یکی از روش های رایج برای اخذ اقامت مجارستان خصوصا برای ایرانیان است چرا که اکثر دانشگاه های این کشور مورد تایید وزارت علوم می باشند. همچنین این کشور دارای دانشگاه های معتبر و تراز اول جهانی است که در عرصه های بین المللی دارای جایگاه بسیار خوبی می باشند.

از این رو افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور را دارند ابتدا باید در ﺁزمون های ورودی دانشگاه های این کشور شرکت نموده و پس از کسب نمره قبولی بتوانند پذیرش این دانشگاه ها را برای ادامه تحصیل اخذ نمایند. تحصیل در دانشگاه های مجارستان در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر است. از شاخص ترین رشته های این دانشگاه ها رشته های پزشکی و دندانپزشکی و دامپزشکی می باشد که فارغ التحصیلان این رشته ها می توانند به راحتی و بدون معادل سازی در سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا مشغول به کار و طبابت شوند.

اخذ اقامت مجارستان

از آنجایی که تحصیل در دانشگاه های این کشور نسبت به سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه تر است لذا مهاجرت تحصیلی به مجارستان در بین متقاضیان مهاجرت بسیار محبوب و پرطرفدار است.

اخذ اقامت مجارستان

مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان از طریق سرمایه گذاری

از دیگر روش های رایج و راحت مهاجرت به مجارستان سرمایه گذاری در این کشور است که این روش در بین متقاضیان مهاجرت خصوصا هموطنان بسیار پرطرفدار است و مورد استقبال قرار گرفته است. این روش دریافت اخذ اقامت از سال 2012 به ثبت رسیده برای متقاضیان مهاجرت به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و شینگن یک فرصت استثنایی به وجود آورده که در آن مهاجرین سرمایه گذار می توانند در کمتر از یک ماه اقامت دائم اروپا را اخذ نمایند.

از آنجایی که کشور مجارستان نیز عضو اتحادیه اروپا و شینگن است سرمایه گذاران بین المللی با سرعتی زیاد در این کشور خصوصا در صنعت توریسم در حال سرمایه گذاری هستند و این کشور از نظر اقتصادی به سرعت هر چه تمام تر در حال رشد است. همچنین افرادی که از این طریق مهاجرت می کنند به راحتی می توانند در اتحادیه اروپا مشغول به کار و زندگی شوند.

سرمایه گذاری در این کشور از چند روش امکان پذیر است که سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت، خرید ملک و خرید اوراق قرضه دولتی شامل آن می شود.

مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان از طریق کار

از دیگر روش های راحت و رایج برای مهاجرت به هر کشوری خصوصا مجارستان مهاجرت کاری می باشد. از آنجایی که نرخ بیکاری در این کشور بسیار پایین است لذا یافتن شغل مناسب در این کشور امکان پذیر است. از این رو افرادی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند ابتدا باید مدارک و رزومه خود را به موسسات کاریابی این کشور ارسال نمایند تا بتوانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

مهاجرت تحصیلی به مجارستان

پس از یافتن شغل، کارفرمای مورد نظر باید برای متقاضی جویای کار دعوتنامه کاری ارسال نماید. چرا که اولین و مهم ترین شرط برای اخذ ویزای کار مجارستان داشتن دعوتنامه کاری از سوی یک کارفرمای مجاری است. پس از این مراحل متقاضی مهاجرت می تواند سایر اقدامات لازم برای مهاجرت و اخذ اقامت مجارستان را انجام دهد. دو رشته پرطرفدار در کشور مجارستان تحصیل دندانپزشکی مجارستان و تحصیل پزشکی در مجارستان است. تعداد محدودی موسسه مجاز اعزام دانشجو در کشور وجود دارند که برند Go2TR توانسته است با نزدیک به نیم میلیون دنبال کننده یکی از اصلی ترین موسسات اعزام دانشجو و مهاجرت تحصیلی به خارج از کشور باشد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سریع ترین راه حل مهاجرت به مجارستان 2019 -2020

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *