سرویس روزانه نرم‌افزار می‌بریم برای تمام کارمندان کرج و تهران

می بریم

سامانه حمل‌ونقل اشتراکی می‌بریم، از سرویس‌های ماهانه خود حول خدمت‌رسانی به کارمندان سازمان‌های کوچک و متوسط رونمایی کرد.

سرویس‌های روزانه یکی از خدماتی است که سازمان‌های بزرگ و ادارات دولتی به کارمندان خود ارائه می‌کنند. این سازمان‌ها به علت بالا بودن تعداد کارمندان می‌توانند با هزینه‌ای معقول مسئله رفت‌وآمد روزانه آن‌ها را بهبود ببخشند. سرویس‌های مذکور علاوه بر افزایش رضایت کارمندان به دلیل حدف مشکلات اتلاف وقت در صف وسایل حمل‌ونقل و پرداخت‌های خُرد روزانه، راه‌حل به‌صرفه‌ای بوده و معمولاً کارمندان راحتی آن‌ها را به دیگر وسایل نقلیه ترجیح می‌دهند.

اما مشکل از جایی شروع می‌شود که در شرکت‌های کوچک و متوسط به علت پراکندگی مسیر کارمندان، راه‌اندازی سرویس روزانه عملاً غیرممکن بوده و هزینه بسیار زیادی را متحمل شرکت‌ها می‌کند. سامانه نرم‌افزاری می‌بریم، یکی از استارتاپ‌های فعال درزمینه اشتراک‌گذاری خودرو، در فاز نخست برنامه جدید حمل‌ونقل روزانه خود، با تجمیع اطلاعات رفت‌وآمدی کارمندان سازمان‌های تهران و کرج، امکان تهیه سرویس ایاب و ذهاب را برای کارمندان سازمان‌های کوچک و متوسط که به زمان و هزینه‌های رفت‌وآمدشان اهمیت می‌دهند، فراهم کرده است. بدین ترتیب آنها بدون انتظار در صف تاکسی و شلوغی مترو، با هزینه‌ای معقول می‌توانند روزانه از کرج به تهران رفت‌و آمد کنند.

جالب است بدانید روزانه ۶ میلیون ساعت از وقت تهرانی‌ها در ترافیک هدر می‌رود. این میزان به همراه هزینه اتلاف سوخت و ترافیک سالانه ۸ هزار میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است؛ در حالی که از میان ۱۹ میلیون سفر روزانه در تهران، ۱۰ میلیون سفر با اهداف شغلی و آموزشی بوده پس می‌توان از قبل برای آن‌ها برنامه‌ریزی و با بهینه‌سازی، هزینه روزانه را کاهش داد.

فاز نخست این سامانه از نقاط مختلف کرج به مقصد ونک راه‌اندازی شده و برای ثبت مسیر لازم است به صفحه ویژه این سرویس (mibarim.com/employee) مراجعه کنید. به نظر می‌رسد حرکت جدید این استارتاپ، در کاهش خودروهای تک‌سرنشین و درنتیجه آلودگی هوا و ترافیک کمک به سزایی باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سرویس روزانه نرم‌افزار می‌بریم برای تمام کارمندان کرج و تهران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *