سرقت دکل های موبایل عامل قطع سرویس مشترکان/این سرقت ها را گزارش کنید

قطع و وصل شدن شبکه های تلفن همراه مشکلی است که هموطنانمان اخیرا با آن دست و پنجه نرم می کنند.تمامی علت های ممکن مطمئنا به ذهن مشترکین به عنوان عامل این مشکل رسیده به جز موردی که اخیرا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مورد آن هشدار داده است،یعنی سرقت دکل های BTS!

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بیانیه ای از مردم درخواست کرده برای جلوگیری از قطع ارتباط سرویس های موبایل، سرقت دکلهای BTS تلفن همراه را به نیروی انتظامی گزارش کنند.
در این بیانیه اعلام شده به منظور جلوگیری از قطع ارتباط و کاهش کیفیت ارتباطات موبایل، درصورت مشاهده تعرض یا سرقت سایتهای BTS، با نیروی انتظامی به شماره ۱۱۰ و یا سامانه شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شماره ۱۹۵ تماس بگیرند.

bts antena (1)

گفتنی است اپراتورهای تلفن همراه براساس موافقتنامه پروانه فعالیت خود، متعهد هستند از نظر جمعیتی برای ۸۵ درصد جمعیت و از نظر جغرافیائی، در تمام شهرهای کشور پوشش تلفن همراه ایجاد کنند.
اپراتورهای تلفن همراه به تعهدات خود براساس موافقتنامه عمل کرده‌اند و پوشش ۱۰۰ درصدی تلفن همراه در کشور نیازمند مهیا شدن زیرساختهای لازم برای ایجاد شبکه (برق و فضای سایت) و همکاری نهادهای حاکمیتی و عمومی از جمله استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها و … است.

وی گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در حال حاضر با در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی و فنی، طی دوره‌های زمانی مشخص، وضعیت شبکه سیار را در تمام نقاط شهری و جاده‌ای پایش و بررسی می‌کند و به منظور ارتقاء وضعیت شبکه از سوی اپراتورها، براساس مفاد موافقتنامه پروانه، اقدامات لازم را اعمال می‌کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سرقت دکل های موبایل عامل قطع سرویس مشترکان/این سرقت ها را گزارش کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *