سرعت شارژ ریلمی Narzo N55 مشخص شد

سرعت شارژ ریلمی Narzo N55 مشخص شد

ریلمی Narzo N55 قرار است در تاریخ 12 آوریل معرفی شود. طبق معمول، این شرکت مشغول افشای ویژگی های کلیدی گوشی هوشمند قبل از معرفی رسمی آن است.  طراحی عقب این گوشی فاش شده و به تازگی اطلاعات بیشتری به بیرون درز کرد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، ریلمی Narzo N55 سریع ترین گوشی در زمینه شارژ با قیمت مناسب است. تأیید شده است که دستگاه از شارژ 33 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند. حجم باتری فاش نشد، اما ادعا شد که می تواند تنها در 29 دقیقه 50 درصد شارژ شود.

به احتمال زیاد، Narzo N55 ممکن است با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وارد بازار شود. این شرکت فاش می‌کند که برای شارژ ایمن، دستگاه مجهز به ساختار ضد حریق و سیستم حفاظتی 5 هسته‌ای خواهد بود. تلفن های Realme معمولاً از طریق Flipkart در دسترس هستند. با این حال، مانند سایر گوشی‌های با برند نارزو، Narzo N55 به طور انحصاری از طریق آمازون به صورت آنلاین فروخته خواهد شد.

سرعت شارژ ریلمی Narzo N55 مشخص شد

Narzo N55 دارای یک طراحی دو رنگ هیجان انگیز است که دارای یک قسمت براق در بالا است که یک دوربین دوگانه و یک فلاش LED را در خود جای داده است. قسمت باقیمانده دارای روکش مات و دارای برند نارزو است. لبه پایینی آن دارای جک 3.5 میلی متری صدا، میکروفون، پورت USB-C و مشبک بلندگو است.

Narzo N55 به اسکنر اثر انگشت جانبی مجهز شده است. به غیر از نوع آبی پریسم که در زیر نشان داده شده است، انتظار می‌رود که در گزینه مشکی منشوری عرضه شود. این شرکت هنوز طراحی جلویی Narzo N55 را فاش نکرد. انتظار داریم این گوشی در انواع مختلفی مانند 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه شود.

به هر حال جزئیات محدود هستند و جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید تا 12 آوریل منتظر ماند. ریلمی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل های جدید و متنوع کامل سازد. نارزو زیربرند تازه تاسیس ریلمی بوده که مدل های محدودی از آن دردسترس است. احتمالا بزودی مدل های دیگری هم از این برند عرضه شود.

بیشتر بخوانید  ریلمی 10 پرو با تم کوکاکولا در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سرعت شارژ ریلمی Narzo N55 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *