سامسونگ گلکسی S23 و S23 Ultra Enterprise Edition در استرالیا عرضه شد

سامسونگ گلکسی S23 و S23 Ultra Enterprise Edition در استرالیا عرضه شد

سامسونگ از راه اندازی نسخه Enterprise Galaxy S23 در استرالیا خبر داده است که هدف آن ارائه ابزارهای سازمانی پیشرفته تر به مشاغل است. مدل‌های Enterprise Edition از نظر سخت‌افزاری مانند مدل‌های معمولی S23 هستند، اما دارای ویژگی‌های اضافی هستند که نیازهای مشاغل را برآورده می‌کنند. مهم است که توجه داشته باشید که تنها نسخه‌های گلکسی S23 و S23 Ultra در دسترس هستند، مدل پلاس در نسخه Enterprise گنجانده نشده است.

یکی از ویژگی های برجسته Galaxy S23 Enterprise Edition اشتراک یک ساله Samsung Knox Suite است که محافظت چند لایه در برابر بدافزارها، هک و سایر تهدیدات سایبری را فراهم می کند. این مجموعه همچنین به بخش‌های فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد تا ناوگانی از تلفن‌ها را از راه دور مدیریت کنند، به‌روزرسانی‌ها و پیکربندی‌های دستگاه را اجرا کنند، و از جمله موارد دیگر، اطلاعات وضعیت تلفن‌ها و تبلت‌ها را تحلیل و دریافت کنند.

علاوه بر Knox Suite، مدل‌های Enterprise Edition با ابزارهای بهره‌وری ابری مایکروسافت و گوگل از پیش نصب‌شده عرضه می‌شوند که مدیریت کار خود را در حال حرکت برای کسب‌وکارها آسان‌تر می‌کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس همچنان به مجوز نیاز دارد.

مدل‌های Galaxy S23 Enterprise Edition به مدت دو سال پس از عرضه در دسترس خواهند بود و سامسونگ به‌روزرسانی‌های مهم سیستم عامل و وصله‌های امنیتی را تا پنج سال ارائه خواهد کرد. جزئیات قیمت مدل های Enterprise Edition اعلام نشده است، اما احتمالاً از طریق سفارشات انبوه خریداری خواهند شد و هر شرکتی در حال مذاکره برای معامله خود است.

گری مک گرگور، معاون بخش تجربه موبایل در سامسونگ الکترونیکس استرالیا، گفت: «کسب و کارها به دستگاه هایی نیاز دارند که نه تنها قدرتمند و ایمن باشند، بلکه به راحتی قابل استفاده و مدیریت باشند». هدف Galaxy S23 Enterprise Edition برآورده کردن این نیازها و ارائه دستگاهی به مشاغل است که نه تنها امن است، بلکه در مدیریت کار آنها در حال حرکت نیز کارآمد است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آپدیت حل مشکل دوربین گلکسی اس 24 اولترا بزودی منتشر می شود

نظرات در مورد : سامسونگ گلکسی S23 و S23 Ultra Enterprise Edition در استرالیا عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *