سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا دارای قابلیت فیلمبرداری 4K 60FPS

گلکسی اس 23 اولترا

سامسونگ آماده است تا در تاریخ 1 فوریه در رویداد معرفی Galaxy Unpacked از دستگاه های جدید خود رونمایی کند. ستاره این نمایشگاه، سری گلکسی اس 23 یا به طور مشخص تر، گوشی هوشمند پرچمدار گلکسی اس 23 اولترا خواهد بود.

از طریق نشت های متعدد، ما قبلاً می دانیم که دستگاه دارای یک سنسور دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی جدید است. نمونه های تصویری نیز برای نشان دادن بهبود کیفیت منتشر شده است. اکنون، @edwardsurbina نمونه‌های ویدئویی متعددی را در یوتیوب به اشتراک گذاشته است که فیلم‌های 4K 60 FPS گرفته شده از گلکسی اس 23 اولترا را به نمایش می‌گذارد.

ادواردز اوربینا همچنین نمونه‌های ویدیویی 8K 30 FPS را در توییتر به اشتراک گذاشته بود، اما به سرعت حذف شدند. به احتمال زیاد سامسونگ مداخله کرده است زیرا آنها نمی‌خواهند این نمونه‌های ویدیوی غیررسمی قبل از عرضه رسمی به صورت آنلاین به صورت آنلاین شناور شوند.

با بازگشت به نمونه‌های ویدیویی، به نظر می‌رسد اولین مورد توسط دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی فیلم‌برداری شده است. در حالی که به نظر می رسد ویدیوی دوم زوم شده است، که می تواند به این معنی باشد که توسط یکی از دو دوربین تله فوتو (3x و 10x) موجود در تلفن فیلمبرداری شده است.

نمونه‌های دوربین جدیدی از دستگاه نیز با یک عکس از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی ظاهر شده‌اند، در حالی که سایر تصاویر با زوم 10 و 30 برابر گرفته شده‌اند.

متأسفانه، این تصاویر از توییتر حذف شده اند، به این معنی که آنها کوچک شده اند و ما نمی توانیم آنها را در وضوح اصلی مشاهده کنیم.با برنامه ریزی برای عرضه در هفته آینده، انتظار داریم تصاویر و نمونه های ویدیویی بیشتری از این دستگاه ها به زودی منتشر شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون Galaxy Buds Pro 2 سامسونگ در راه است

نظرات در مورد : سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا دارای قابلیت فیلمبرداری 4K 60FPS

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *