سامسونگ پیش فروش سری تبلت گلکسی تب اس 7 را آغاز کرد

سامسونگ

در جریان رویداد 5 آگوست بود که سامسونگ سری تبلت گلکسی تب اس 7 را در دو مدل پلاس و استاندارد رونمایی کرد. تبلت هایی که مشخصات کلیدی قابل توجهی داشته و با ویژگی های برجسته راهی بازار می شود. در بین محصولات معرفی شده باید به تبلت های گلکسی تب اس 7 اشاره کرد که هر یک دارای مشخصات کلیدی قابل توجهی هستند.

اگرچه 5 آگوست شاهد معرفی این سری پرچمدار بودیم، به تازگی پیش فروش خانواده تب اس 7 آغاز شده و نسخه استاندارد 650 دلار و نسخه پلاس قیمت 850 دلاری دارد. هر دو مدل در بیشتر مشخصات یکسان هستند اما مدل اولترا با نمایشگر بزرگتر گزینه هیجان انگیزتری است.

آشنایی با سری گلکسی تب اس 7

جدیدترین تبلت سامسونگ دو مدل گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس است که در دو سایز 11 و 12.4 اینچی راهی بازار می‌شوند. مدل پلاس دارای نمایشگر Super AMOLED است اما مدل استاندارد با پنل IPS LCD راهی بازار خواهد شد.

پردازنده هر دو مدل اسنپدراگون 865 پلاس بوده که در کنار 8 یا 6 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی قابل ارتقا، سیستم عامل اندروید 10 کیو و دوربین عقب دوگانه 13 و 5 مگاپیکسلی با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه می‌شوند.

هر دو این تبلت‌ها از جایگاه مغناطیسی قلم برخوردار است و مدل بزرگ‌تر به باتری 10090 میلی آمپرساعتی و مدل کوچک به باتری 7040 میلی آمپرساعتی تجهیز شد. البته فناوری شارژ سریع این دو تبلت 45 وات ساعتی است. نمایشگر هر دو مدل نرخ نوسازی 120 هرتز هستند و با اسپیکرهای استریو Dolby Atmos که توسط AKG تیون شده، عرضه می‌شوند. مدل 12.4 اینچی 850 دلار بوده و مدل 11 اینچی با قیمت 650 دلار از 21 آگوست امسال عرضه می‌شوند.

گزینه رنگی دو تبلت برنزی و نقره‌ای خواهد بود و برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. انتظار می رود سامسونگ بزودی تبلت های میان رده جدیدی هم به سبد محصولات خود بیافزاید و تنها نباید انتظار داشت به همین دو مدل بسنده کند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جزئیات بیشتری از گوشی های Galaxy S22 سامسونگ فاش شد

نظرات در مورد : سامسونگ پیش فروش سری تبلت گلکسی تب اس 7 را آغاز کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *