سامسونگ و معرفی ست ماوس و کیبورد با تکه های شکلاتی

سامسونگ

سامسونگ با جدیدترین پیشنهاد خود، ماوس کیبورد بی سیم Mint Choco (SRP-9500MC) یک خوراکی لذیذ را برای علاقه مندان به بستنی شکلاتی نعنایی عرضه کرده است. این دستگاه با طراحی جذابی که رنگ نعنایی تزئین شده با چیپس های شکلاتی را به نمایش می گذارد، مطمئناً میل شما به زیبایی و عملکرد را برآورده می کند.

این صفحه‌کلید با مجموعه کاملی از کلیدها، از جمله ردیف عملکرد، کلیدهای مکان‌نما، و یک دسته ناوبری و همچنین یک عدد پد، همه چیزهایی را که برای یک تجربه تایپ یکپارچه نیاز دارید، دارد. با کلیدهای سریع اختصاصی برای ماشین حساب، کنترل رسانه، صدا، و دکمه خانه، پیمایش در رایانه شما هرگز آسان نبوده است.

وزن این صفحه کلید تنها 462 گرم (1.02 پوند) و ابعاد 436 x 125 x 23 میلی متر است، این صفحه کلید سبک و جمع و جور است و حمل آن را آسان می کند. طراحی صفحه کلید چیکلت آن، با مکانیزم سوئیچ قیچی، حسی شبیه به لپ تاپ با کلیدهای لمسی نرم و کم نویز ارائه می دهد.

این ماوس با طراحی دوسویه خود نیز سبک و جمع و جور است و تنها 49 گرم (0.11 پوند) وزن و 108 در 60 در 26 میلی متر دارد. این ماوس مجهز به سنسور نوری با عملکرد بالا و سه سطح حساسیت (800 / 1200 / 1600 DPI)، دقت و دقت را در تمام حرکات شما تضمین می کند.

این ماوس با بهره‌گیری از فناوری بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتز، واکنش‌پذیری بالایی دارد، اگرچه به دانگل نیاز دارد و عمر باتری کمی ضعیف‌تر از همتایان بلوتوث خود دارد. وعده سامسونگ برای پوشش مقاوم در برابر سایش بر روی کاراکتر و چاپ تراشه شکلاتی تضمین می کند که دستگاه شما برای مدت طولانی تازه و سرزنده به نظر می رسد.

به نظر می رسد که ماوس کیبورد بی سیم سامسونگ Mint Choco (SRP-9500MC) ممکن است یک غذای لذیذ محلی باشد، زیرا این محصول در حال حاضر فقط در کشور اصلی آنها کره فهرست شده است. متأسفانه، ما هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن این ترکیب نداریم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کاور صفحه کلید گلکسی تب اس 9 در دست ساخت است

نظرات در مورد : سامسونگ و معرفی ست ماوس و کیبورد با تکه های شکلاتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *