سامسونگ قصد دارد بروز رسانی Bixby را در سراسر جهان انتشار دهد (درحد یک احتمال)

Bixby

Bixby، دستیار صوتی سامسونگ، برای اولین بار در چندماه گذشته در کره ی جنوبی راه اندازی شد و این شرکت در نهایت برای کاربران سامسونگ در ایالات متحده نیز این قابلیت را راه اندازی کرد. مطمئنا این دستیار صوتی سامسونگ در سایر کشورهای جهان نیز منتشر خواهد شد ولی سامسونگ تاکنون چنین خبری را تایید نکرده است.

اما اخیرا گزارش شده است که احتمال دارد سامسونگ، Bixby Voice را برای کاربران گوشی های هوشمند این کمپانی در سراسر جهان انتشار دهد و گویا این موضوع برای سامسونگ بسیار حیاتی می باشد. دارندگان گوشی گلکسی S8 سامسونگ، مدت زمان زیادی است که منتظر انتشار این دستیارصوتی هوشمند هستند و انگار اکنون زمان آن رسیده است که از این قابلیت به روی گلکسی S8 خود بهره ببرند.

Bixby

Bixbyاین کمپانی ابرقدرت، امروز در سرتاسر جهان بروزرسانی هایی را برای یک سری از برنامه های مربوط به Bixby انتشار داد که مشخص شد واقعا قصد دارد، این قابلیت را در سرتاسر جهان برای گوشی های هوشمند خود عرضه نماید.

برنامه هایی که امروز بروزرسانی شدند شامل، Bixby PLM، Bixby Wakeup، Bixby Dictation و Bixby Global Action می باشند ولی فقط یک نکته در این میان وجود دارد؛ اینکه تا کنون این بروزرسانی ها فقط در کشورهای انگلستان، آفریقای جنوبی، هند، هلند و آلمان گزارش شده است و هنوز از سایر کشورها خبری دریافت نگردیده است ولی قطعا تا چند روز دیگر در تمامی این کشورها بروزرسانی صورت می پذیرد و گزارش می شود.

اکنون،این طور به نظر می رسد که سامسونگ با این بروزرسانی ها برای برنامه های بیکسبی قصد دارد سوئیچ سمت سرور را  تغییر دهد و تا تمامی کاربران سامسونگ بتوانند از این قابلیت در سراسر دنیا استفاده نمایند.

سامسونگ به طور واقعا جدی باید درمورد راه اندازی سراسری دستیار صوتی هوشمند خود تصمیم گیری کرده و برای تمامی طرفداران این برند شفاف سازی نماید، چون خیلی از افراد درباره این موضوع سردرگم هستند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه تغییر عملکرد دکمه بیکسبی در پرچمداران چند سال اخیر سامسونگ

نظرات در مورد : سامسونگ قصد دارد بروز رسانی Bixby را در سراسر جهان انتشار دهد (درحد یک احتمال)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *