سامسونگ به دنبال فروش بالا نسخه اولترا گلکسی اس 23

سامسونگ به دنبال فروش بالا نسخه اولترا گلکسی اس 23

اکنون که همه چیز گفته شده و انجام شده است، ما مشتاقانه منتظریم تا سامسونگ رکوردهای فروش خود را با سری گلکسی اس 23، به ویژه گلکسی اس 23 اولترا، بشکند. نگرانی هایی در مورد کاهش فروش سریال وجود دارد. حتی یک شایعه حاکی از آن است که سامسونگ ممکن است گلکسی اس 24 پلاس را صرفاً به این دلیل که مدل متوسط ​​وسط جاده به اندازه‌ای که شرکت می‌خواهد فروش ندارد، لغو کند.

همچنین گزارش های زیادی وجود داشت که ادعا می کرد فروش گلکسی S22 انتظارات سامسونگ را از دست داده است. این شرکت مطمئناً یک چالش در دستان خود داشت. این کشور باید در زمانی که تورم در سرتاسر جهان در بالاترین حد تاریخی خود قرار دارد، فروش محصولات پرچمدار خود را بهبود بخشد. مردم به اندازه گذشته درآمد قابل تصرفی ندارند، بنابراین از خرج کردن پول زیادی برای تلفن های گران قیمت خوشحال نخواهند شد.

کاری که شرکت باید انجام می داد این بود که پرونده خود را به طور موثرتر ارائه دهد. در طول سال‌ها شاهد بوده‌ایم که چگونه بخش اصلی اعلامیه‌های Unpacked سامسونگ بیشتر بر روی مدل اولترا متمرکز شده است تا مدل پایه یا پلاس. این در آخرین پرتاب نیز مشهود بود. از آنجایی که گلکسی اس 23 اولترا ستاره نمایش بود، درباره گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس به طور خلاصه صحبت شد.

سامسونگ هر سال چیزهای زیادی را با گوشی‌های جدید خود معرفی می‌کند و زمان زیادی را صرف توضیح همه آن‌ها طی یک ارائه عجولانه می‌کرد. در طول سال‌ها، ما شاهد بوده‌ایم که سامسونگ رویکرد خود را ساده کرده و بر روی اقلام بزرگ تمرکز کرده است. همه چیز را از طریق مواد بازاریابی و رسانه‌های فناورانه توضیح داد. به هر حال، مردم دامنه توجه زودگذری دارند و سامسونگ باید توجه آنها را با چیزی جلب کند که به احتمال زیاد آنها را وادار به باز کردن کیف پول خود کند.

با نگاهی به رویداد Unpacked، احساس می‌کنم که سامسونگ کاملاً از این رویکرد ساده‌شده استقبال کرده است و قطعاً به آن کمک می‌کند تا Galaxy S23 Ultra را دیوانه‌وار به فروش برساند. این شرکت زمان زیادی را صرف تمرکز بر روی تغییرات طراحی که ایجاد کرده، سایر مشخصاتی که ارتقا داده، چیپست جدید Qualcomm که از آن استفاده می‌کند، یا بسیاری از بهبودهای نرم‌افزاری که انجام داده است، نکرده است. بیشتر وقت خود را صرف صحبت در مورد دوربین های جدید کرد که بدون شک بزرگترین نقطه فروش گلکسی اس 23 اولترا هستند.

بینندگان بدون بسته‌بندی، غواصی عمیقی در تنظیمات دوربین گلکسی اس 23 اولترا دیدند و به درستی اینطور بود. این یک ارتقاء بسیار مهم است که نتایج قابل توجهی را ارائه می دهد. این اولین گوشی سامسونگ با دوربین 200 مگاپیکسلی است. این شرکت حسگر جدید خود را با پیشرفت‌های باورنکردنی در نرم‌افزار دوربین و قابلیت‌های به کمک هوش مصنوعی جفت کرده است تا تجربه‌ای عالی در عکاسی و فیلم‌برداری ارائه دهد.

بیشتر بخوانید  آپدیت One UI 6.1 برای این دستگاه های گلکسی در دسترس است

قابلیت‌های دوربین‌های Galaxy S23 Ultra از طریق پروژه‌هایی که توسط کارگردان‌های برنده جایزه Ridley Scott و Na Hong-jin فیلم‌برداری شده بود، به نمایش گذاشته شد. هر دو سبک‌های سینمایی بسیار متفاوتی دارند و دیدن دیدگاه‌های آنها در فیلم ضرب المثل از لنز Galaxy S23 Ultra بسیار لذت بخش بود.

صحبت در مورد ارتقاهای فنی که این دوربین ها را عالی می کند یک چیز است، اما مشتری معمولی از درک آنچه در برگه مشخصات ذکر شده است خسته نمی شود. تمرکز منحصر به فرد سامسونگ بر نشان دادن آنچه این دوربین ها می توانند انجام دهند به عنوان یک نمایش بصری از اینکه چرا افرادی که به عکاسی و فیلمبرداری علاقه دارند باید Galaxy S23 Ultra را بخرند عمل می کند.

سامسونگ زمان زیادی را صرف توضیح دقیق از طریق ویدیوها و تصاویر، هر چیزی که دوربین های دستگاه را عالی می کند، کرد. این نشان می‌دهد که چگونه تنظیمات دوربین جدید به شما امکان می‌دهد عکس‌های بسیار بهتری در شرایط کم نور بگیرید، کاری که همه ما می‌خواهیم انجام دهیم، اما به‌گونه‌ای تلفن‌های ما هرگز نمی‌توانند انتظارات ما را برآورده کنند.

ارائه هرگز خیلی فنی نشد، اما جزئیات کافی را در مورد آنچه در پشت صحنه اتفاق می‌افتد ارائه می‌کرد تا بینندگان بتوانند این پیشرفت‌های فن‌آوری باورنکردنی را دنبال کنند و حس کنند. سپس این موضوع از طریق نمایش‌های متعددی از آنچه این دوربین‌ها می‌توانند ارائه دهند به خانه هدایت شد.

اگر چند سال پیش مردم به دلیل خوبی برای خرید یک گوشی جدید نیاز داشتند، اکنون به یک استدلال استثنایی نیاز دارند که بتواند به توجیه چنین خرید بزرگی برای آنها کمک کند. قیمت Galaxy S23 Ultra در ایالات متحده از 1199 دلار شروع می شود و در برخی بازارها حتی قیمت بالاتری دارد. چشم انداز اقتصادی جهانی احتمالاً این گوشی را از قلمرو مقرون به صرفه بودن برای بسیاری از مشتریان قیمت گذاری کرده است. کسانی که باقی مانده اند با احتیاط و مراقبت بیشتری در مورد پول خود عمل می کنند.

همانطور که جوانان در میان ما اظهار داشتند، سامسونگ این وظیفه را درک کرد. این کل ارائه و تلاش‌های بازاریابی بعدی را حول یک تجربه دوربین طراحی کرد که می‌داند تعداد کمی از پرچمداران اندرویدی 2023 قادر به تکرار آن هستند. با توجه به اینکه کیفیت دوربین یکی از دلایل اصلی خرید گوشی در حال حاضر است، کل پیام‌رسانی آن در پشت گلکسی اس 23 اولترا پاسخی سریع به یک سوال ساده ارائه می‌کند: آیا دوربین خوب است؟ پاسخ سامسونگ در اینجا همه راه‌هایی است که بهترین است.

به نظر ، این امر باعث می شود افراد بیشتری کیف پول خود را برای Galaxy S23 Ultra باز کنند، حتی آنهایی که ممکن است روی حصار باشند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ به دنبال فروش بالا نسخه اولترا گلکسی اس 23

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *