سال آینده AirPods جدید با پورت USB-C معرفی می شود

سال آینده AirPods جدید با پورت USB-C معرفی می شود

سری ایرپادز اپل یکی از محبوب‌ترین سری هدفون‌های بی‌سیم در سطح جهان است و این شرکت در این بخش بر بازار تسلط دارد. حال اپل به طور مرتب نسخه جدیدی از AirPods را معرفی  می کند تا همچنان رهبر بازار باقی بماند.

انتظار می‌رود که این شرکت نسل دوم AirPods Pro را در اواخر سال جاری عرضه کند، اما قبل از آن، برخی از جزئیات کلیدی در مورد کیس شارژ سری AirPods به صورت آنلاین منتشر شده است. طبق آخرین گزارش تحلیلگر Ming Chi-Kuo، همه مدل های ایرپادز اپل با یک کیس شارژ همراه با USB Type-C برای شارژ عرضه می شوند. تاکنون، این شرکت پورت لایتنینگ اختصاصی خود را روی کیس AirPods ارائه می‌کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا ایرپادز پرو آینده اپل که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده رسمی شود، دارای پورت USB-C خواهد بود یا خیر. شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد اپل ممکن است سال آینده یک کیس با USB-C برای AirPods Pro عرضه کند. برای کسانی که از این موضوع اطلاعی ندارند، انتظار می‌رود که اپل پورت شارژ USB-C را در تمام مدل‌های آیفون اپل که در سال 2023 عرضه می‌شوند، همراه با تمام مدل‌های iPad ارائه کند. این به دلیل حکم اتحادیه اروپا است که USB-C را به عنوان درگاه شارژ استاندارد برای همه دستگاه‌ها قرار داده است.

در اخباری مرتبط اپل با نام ساده «آیپد» ارزان‌ترین تبلت خود را ارائه می دهد که به طور معمول از 329 دلار شروع می‌شود و مدل فعلی آن در سپتامبر گذشته به‌روزرسانی شد. iPad سطح پایه مقرون به صرفه ترین iPad موجود در خط تولید است. به همین دلیل، اپل تصمیم گرفته است که این آیپد را دقیقاً با طراحی مشابه مدل‌های آیپد قدیمی‌تر نگه دارد، اما این ویژگی دارای نقاط ضعفی است، مانند داشتن درگاه لایتنینگ به جای USB-C مدرن‌تر. طبق تعدادی از شایعات، امسال شاهد به‌روزرسانی‌های اساسی‌تر خواهیم بود.

USB-C دنیایی از امکانات را برای کاربران iPad باز می کند. این کانکتور از سرعت انتقال سریع‌تر و حتی طیف گسترده‌تری از تجهیزات جانبی پشتیبانی می‌کند، در حالی که کانکتور لایتنینگ همچنان بر اساس استاندارد کندتر USB 2.0 است و تقریباً برای همه چیز به آداپتورها متکی است. با USB-C، کاربران سطح پایه آیپد نیز می‌توانند به راحتی آن را به نمایشگرهای خارجی مدرن‌تر مانند نمایشگر استودیو اپل متصل کنند.

بیشتر بخوانید  طراحی آیفون 15 شاید به آیفون 5C شبیه باشد

نسل بعدی آیپد مقرون‌به‌صرفه دارای صفحه‌نمایش رتینا با همان رزولوشن 1640×2360 آیپد ایر خواهد بود، به این معنی که طول مورب آن نیز تغییر خواهد کرد، از 10.2 اینچی فعلی به 10.9 اینچ برای مطابقت با آخرین iPad Air که در ماه مارس منتشر شد. با این حال، پشتیبانی از طیف رنگ گسترده‌تر و روشنایی بیشتر منحصر به آیپدهای گران‌تر در خط تولید اپل باقی خواهد ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سال آینده AirPods جدید با پورت USB-C معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *