جلوگیری از دانلود بازی نهنگ آبی

نهنگ آبی

جلوگیری از دانلود بازی نهنگ آبی : چالش نهنگ آبی موضوعی بسیار داغ بود که در هفته های گذشته در بسیاری از محافل مطرح شد. براساس اخبار منتشر شده بیش از 130 کودک روسی در جریان این چالش وحشتناک به سمت مرگ رفتند.

جلوگیری از چالش بازی نهنگ آبی

خوشبختانه با آگاهی جوامع در کشور های دیگر از جمله ایران ، این بازی به هیچ عنوان وارد جوانان ایرانی نشد. براساس گزارش های منتشر شده در روز های اخیر تمامی ادمین های اصلی این چالش در ماه گذشته و این ماه در دام قانون افتادند و بسیاری از آنها دستگیر شدند. از این رو این چالش خوشبختانه قبل از ورود به کشور عزیزمان در نطفه خفه شد.

اما چگونه از دانلود بازی نهنگ آبی جلوگیری کنیم ؟

در ابتدای امر همانطور که اشاره شد ، این چالش با از بین رفتن ادمین های اصلی اش دیگر قابل اجرا نیست اما والدین عزیز  و گرامی این نکته را در نظر داشته باشند که شاید برخی از سودجویان و کلاهبرداران اینترنتی برای رسیدن به اهداف شوم خود از ترفند های این بازی استفاده نمایند از این رو بررسی فعالیت های فرزندانتان را در اولویت قرار دهید و از تنهایی کودکان و نوجوانانتان در دنیای اینترنت غافل نشوید این نکته را در نظر داشته باشید که غفلت شما از تنهایی کودکانتان در دنیای اینترنت علاوه بر به دام افتادن آنها در چالش هایی همچون دانلود بازی نهنگ آبی ، مشکلات شخصیتی و روانشناختی بسیار زیادی را در فرزندانتان ایجاد خواهد کرد.

نکته بسیار مهم دیگری که بازی های رایانه ای و اینترنت در کودکان شما ایجاد می نماید ، جلوگیری از رشد اخلاق اجتماعی و انزوای کودکانتان از جامعه خواهد بود. از این رو نه تنها با نظارت بر تنهایی های کودکانتان در دنیای اینترنت از وابستگی و اعتیاد آنها به بازی های مختلف رایانه ای و گوشی های هوشمند جلوگیری کنید.

با ظهور بازی ها و چالش های مرگباری از جمله بازی نهنگ آبی پیش بینی حماقت بشری توسط انیشتین به واقعیت می پیوندد. متاسفانه گسترش تکنولوژی های نوین در بین کودکان و نوجوانان علاوه بر اینکه باعث رشد روز افزونشان در علم و دانش نشده است ، بلکه از آنها افرادی منزوی و بدون آداب اجتماعی ساخته است.

بیشتر بخوانید  اولین قربانی نهنگ آبی در ایران

ایجاد روحیه پیروزی مداوم در بازی های رایانه ای شخصیت کودکان ما را به سمت زورگویی خواهد کشاند. این ها تنها بخشی از ضرر هایی است که بازی های رایانه ای بر روی کودکان ما ایجاد می نماید.

امید از روزی برسد که چالش هایی همچون دانلود بازی نهنگ آبی و …. دیگر در عرصه تکنولوژی و دنیای اینترنت ایجاد نگردد.

امید است مقاله فوق راهی کوتاه برای جلوگیری از بحران های اجتماعی شما و خانواده تان باشد. با زوم تک همراه باشید.

3.8/5 - (21 امتیاز)

نظرات در مورد : جلوگیری از دانلود بازی نهنگ آبی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *