ساعت Pixel Watch عمرباتری چندانی ندارد

ساعت Pixel Watch عمرباتری چندانی ندارد

ساعت Pixel Watch گوگل با گزارش‌های متعددی که اطلاعات جزئی درباره ساعت هوشمند فاش شده، به صورت آنلاین در حال انتشار است. اکنون یک منبع معتبرتر جزئیات جالبی در مورد عمر باتری پیکسل واچ فاش کرده است.

طبق گزارش 9To5Google، جزئیات باتری پیکسل واچ در برنامه Fitbit برای اندروید فاش شد. با جستجو در برنامه، ارجاعاتی به ساعت هوشمند جدید غول موتور جستجو در برنامه پیدا شد. این برنامه بیان می کند که “برای ردیابی خواب کامل شبانه به حداقل 30٪ شارژ نیاز دارید”. به طور معمول، هشت ساعت خواب استاندارد برای یک فرد نیاز است، بنابراین 30 درصد از عمر باتری ساعت هوشمند برای پوشش این مدت زمان لازم بوده به این معنی که ساعت پیکسل در کل عمر باتری حدود 24 ساعت خواهد داشت.

به عبارت دیگر، پیکسل واچ عمر باتری مشابه اپل واچ خواهد داشت و با برخی از برترین ساعت های هوشمند بازار که عمر باتری بیشتری را ارائه می دهند، رقابت نمی کند. برای کسانی که نمی‌دانند، گوگل مالک Fitbit است، اگرچه مشخص نیست که برنامه Fitbit چه نوع پشتیبانی را برای Pixel Watch آینده به ارمغان خواهد آورد زیرا شایعاتی در مورد عملکرد این شرکت بر روی یک برنامه اختصاصی Pixel Watch وجود دارد.

در حال حاضر، عمر باتری 24 ساعته در بازار پوشیدنی های هوشمند بسیار ضعیف است. این حداقل چیزی است که یک شرکت می تواند ارائه دهد که در استفاده روزانه عملی به نظر می‌رسد. علاوه بر این، شارژ کردن محصول در یک شب یا حتی در روز جذابیت آن را در بازار کاهش می‌دهد. به خاطر داشته باشید که این هنوز به طور رسمی توسط شرکت تأیید نشده است، بنابراین فعلاً این گزارش را باید شایعه دانست.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند گوگل چه برنامه ای در سر داشته و ساعت آینده را با چه ویژگی هایی همراه می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر باکس گوشی Pixel 7a

نظرات در مورد : ساعت Pixel Watch عمرباتری چندانی ندارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *