گوشی Galaxy Z Flip 4 سال آینده تیراژ تولید بیشتری دارد

گوشی Galaxy Z Flip 4 سال آینده تیراژ تولید بیشتری دارد

سال جاری سامسونگ سری Galaxy Z خود را در آگوست معرفی و عرضه کرد. خانواده ای که توانستند با استقبال قابل توجهی در فروش رو به رو شوند. این استقبال موجب شد تا شرکت کره ای تصمیم گیرد سال آینده نسل جدید را در تیراژ بالاتری به تولید برساند.

به تازگی درباره نسل بعدی Galaxy Z Flip یعنی Galaxy Z Flip 4 دردسترس قرار گرفت که نشان می دهد با گزینه ای پرتیراژتر رو به رو هستیم. به نظر می رسد سامسونگ اهداف بلندتری برای سال 2022 دارد، زیرا نشریه کره ای The Elec گزارش می دهد که سازنده قصد دارد تولید تاشوهای 2022 خود را افزایش دهد.

به طور دقیق تر، ادعا شده است که سامسونگ قصد دارد از سه ماهه سوم سال 2022 بیش از 2.9 میلیون دستگاه گلکسی زد فولد 4 و 6.9 میلیون گوشی گلکسی زد فلیپ 4 تولید کند. این رسانه قبلاً گزارش داده بود که سامسونگ می خواهد بین شش تا هفت میلیون دستگاه تاشو در سال جاری عرضه کند. گمان می رفت 2.5 تا 3 میلیون دستگاه Z Fold 3 و همچنین 3.5 تا 4 میلیون دستگاه Z Flip 3 تولید شود.

به عبارت دیگر، اگر همه این ارقام واقعاً دقیق باشند، حجم کل محموله برای سال 2022 به طور قابل توجهی بیشتر از سال 2021 خواهد بود. اما آنچه جالب است این بوده که به نظر می‌رسد این افزایش تنها مربوط به مدل گلکسی زد فلیپ 4 است که تقریباً دو برابر حجم پیش‌بینی‌شده برای سال 2022 در مقایسه با ارقام گزارش‌شده Z Flip 3 خواهد بود.

در سوی دیگر این رسانه ادعا کرد که محموله‌های گوشی تاشو سامسونگ در سال 2020 به 2.5 میلیون دستگاه رسیده است. بنابراین ممکن بوده این پیش بینی ها به حقیقت تبدیل نشود و گمانه زنی خالی باشد.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا در سال 2022 برنامه دقیق سامسونگ در تولید دستگاه مشخص شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نمایشگاه IFA : گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy Note Edge رونمایی شد.

نظرات در مورد : گوشی Galaxy Z Flip 4 سال آینده تیراژ تولید بیشتری دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *