ساعت فسیل Gen 6 Hybrid معرفی شد

ساعت فسیل Gen 6 Hybrid معرفی شد

شرکت Fossil که در زمینه تولید گجت های پوشیدنی شهرت دارد، به تازگی ساعت هوشمند Fossil Gen 6 Hybrid خود را معرفی کرد. ساعتی که طراحی ترکیبی کلاسیک و مدرن برای آن تدارک دیده شده است.

این ساعت همچون مدل های کلاسیک دارای عقربه بوده اما در زمینه آن یک نمایشگر دیجیتال تعبیه شد. فسیل در طراحی این گجت پوشیدنی سعی کرده المان های خاصی را به کار گیرد. بنابراین با یک گزینه هیبریدی در طراحی و ساخت رو به رو هستیم.

به گفته شرکت سازنده دو طرح Machine و Stella وجود دارد. مدل نخست 45 میلیمتری بوده که طرح بافتی دارد. همچنین قرار است در رنگ مشکی، دودی و نقره ای به فروش خواهد رسید. نسخه دیگر 40 میلیمتری بوده و در رنگ رزگلد و نقره‌ای به فروش خواهد رسید. هر دو مدل بندهای قابل تعویضی داشته و افراد می توانند بند فلزی، سیلیکونی یا چرمی را به کار گیرند.

گذشته از عمرباتری دو هفته ای و طراحی کلاسیک، قابلیت هایی نظیر ردیابی خواب و گام، اعلان‌ها، صفحه‌های ساعت قابل تنظیم، نظارت مداوم ضربان قلب و تمرین‌های ورزشی هم در آن گنجانده شد. نکته جالب داشتن ردیاب SpO2 است که در کمتر گجت پوشیدنی گنجانده می شود. یک برنامه همراه با ساعت هم طراحی شده که روی گوشی اندروید یا iOS می توان دریافت کرد.

ساعت فسیل Gen 6 Hybrid از 27 ژوئن با قیمت 249 دلار قابل تهیه است. انتظار می رود این شرکت بزودی مدل های بیشتری را به سبد محصول خود بیافزاید. گجت پوشیدنی جدید بزودی در مناطق مختلفی عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اولین اطلاعات ساعت هوشمند فسیل Gen 6

نظرات در مورد : ساعت فسیل Gen 6 Hybrid معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *