ساعت اوپو Watch SE معرفی شد

ساعت اوپو Watch SE معرفی شد

OPPO ساعت هوشمند جدیدی را در چین با نام OPPO Watch SE عرضه کرده است. این ساعت از 20 اکتبر به فروش می رسد. از جمله ویژگی های Watch SE می توان به پشتیبانی از سیم کارت، مدیریت سلامت و عمر باتری طولانی اشاره کرد.

شاید برجسته ترین ویژگی در ساعت جدید پشتیبانی مستقل از سیم کارت باشد که به کاربران امکان می دهد بدون تلفن همراه تماس بگیرند. این گوشی همچنین می تواند به شبکه وای فای متصل شود.

از نظر عمر باتری، OPPO Watch SE دارای عمر باتری 3 روزه در حالت هوشمند کامل و 10 روز عمر باتری فوق العاده طولانی در حالت هوشمند سبک است. پس از 10 دقیقه شارژ می توان آن را برای یک روز کامل استفاده کرد.

از نظر سلامت، این ساعت از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و از ردیابی خواب تمام صحنه، از جمله عملکردهایی مانند یادآوری زمان خواب، نظارت بر خواب و تجزیه و تحلیل پس از خواب پشتیبانی می کند.

OPPO Watch SE همچنین از NFC چند منظوره با کارت اتوبوس، عملکردهای کارت کنترل دسترسی، ناوبری نقشه Baidu، یادآوری پویا تاکسی، پرداخت دوگانه Alipay/WeChat پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، OPPO Watch SE از صفحه نمایش AOD پشتیبانی می کند و در دو گزینه رنگی، خاکستری جوهر و بنفش مه عرضه می شود. OPPO هنوز قیمت ساعت SE را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود این ساعت در 20 اکتبر به فروش برسد. انتظار داریم بزودی شاهد معرفی محصولات بیشتری توسط شرکت اوپو باشیم که مشخصات کلیدی قابل توجه عرضه می شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کامل اوپو Reno 8 Pro+

نظرات در مورد : ساعت اوپو Watch SE معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *