ساعت آنر Watch 4 معرفی شد

ساعت آنر Watch 4 معرفی شد

ماه گذشته، Honor Watch 4 با مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر مانند صفحه نمایش بزرگ AMOLED و بدنه آلومینیومی اولین بار در چین عرضه شد. این ساعت هوشمند اکنون وارد اروپا شده، با این حال، فاقد یک ویژگی کلیدی است که آن را خاص می کند.

Honor Watch 4 دارای قاب آلومینیومی و صفحه نمایش بزرگ 1.75 اینچی AMOLED با وضوح 450×390 پیکسل است. همچنین دارای تراکم پیکسلی 340PPI و نرخ نوسازی 60 هرتز است.

نسخه چینی ساعت هوشمند از eSIM پشتیبانی می کند و اتصال سلولی مستقل را بدون نیاز به اتصال با گوشی هوشمند ارائه می دهد. این بدان معناست که کاربران می توانند تماس بگیرند، پیام ارسال کنند و اعلان های برنامه را مستقیماً در ساعت هوشمند دریافت کنند. با این حال، نسخه اروپایی فاقد پشتیبانی eSIM است و در نتیجه این ویژگی‌ها برای کاربران آن منطقه وجود ندارد.

علاوه بر این، ساعت هوشمند فاقد اتصال WiFi است و کاربران اتحادیه اروپا را ملزم می کند تا برای اتصال ساعت های خود به گوشی های هوشمند برای ویژگی هایی مانند تماس، پیام رسانی و دریافت اعلان ها، به بلوتوث 5.2 تکیه کنند. این ساعت هوشمند همچنین دارای استاندارد 5ATM ضد آب است، به این معنی که شما می توانید ساعت هوشمند را هنگام شنا بپوشید. این دستگاه دارای ویژگی های معمول نظارت بر سلامت مانند نظارت بر ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون، نظارت بر خواب و غیره است.

Watch 4 با پشتیبانی از GPS و باتری قابل توجه 451 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که با استفاده معمولی می تواند تا 14 روز دوام بیاورد. Honor استفاده معمولی را به صورت پایش مداوم ضربان قلب (حالت هوشمند) و ردیابی خواب، 30 دقیقه تماس بلوتوث در هفته، 30 دقیقه پخش موسیقی در هفته، 90 دقیقه تمرین با GPS فعال در هفته، دریافت 50 پیام، 6 تماس ورودی و روزانه 3 هشدار ساعت زنگ دار و روشن شدن صفحه نمایش 200 بار در روز. Honor Watch 4 در وب سایت فرانسوی با قیمت 149.90 یورو با احتساب مالیات موجود است. در اروپا فقط در رنگ مشکی عرضه می شود.

در اخباری مرتبط ظاهرا آنر در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی است که به زودی در چین عرضه خواهد شد. دستگاه مورد بحث ممکن است Honor Play 50 Plus باشد که اخیراً در فهرست گواهی 3C مشاهده شده است. لیست برخی از مشخصات کلیدی مدل آینده را فاش کرده است.

بیشتر بخوانید  آنر گوشی تاشو اقتصادی معرفی می کند

یک گوشی هوشمند Honor با شماره مدل CLK-AN00 توسط پایگاه 3C چین تأیید شده است. یک منبع آگاه چینی ادعا می کند که این گوشی هوشمند ممکن است بخشی از سری Play این برند باشد. اگر این خبر درست محسوب شود، این شرکت در حال کار بر روی جانشین آنر پلی 40 پلاس بوده که در اکتبر 2022 عرضه شد. با مشاهده گواهی 3C، آنر پلی 50 پلاس ممکن است تا پایان ماه آینده یا احتمالاً سپتامبر 2023 معرفی شود.

به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای شارژ سریع 35 واتی باشد. این لیست همچنین اعلام کرده که آنر 50 پلی پلاس از نمایشگر FHD+ و پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 700 مجهز بهره خواهد برد. یک پک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی نیز تدارک دیده شده که انرژی این دستگاه را نیز تامین می کند. متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که ما در مورد گوشی هوشمند ادعایی Play 50 Plus داریم. با این مشخصات، واضح است که  شرکت بر روی یک مدل میان رده جدید کار می کند.

شایان ذکر بوده، گزارش‌ها حاکی از آن است که دستگاهی که روی 3C مشاهده می‌شود، می‌تواند Honor X40 GT باشد که در اکتبر 2022 عرضه شد. اگرچه، این مدل دارای شارژ سریع 66 واتی بالاتر است. در دیگر خبرها آنر با Honor Magic V2 باریک و سبک خود در صنعت گوشی های هوشمند سر و صدایی به پا کرد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر به سایت آنر مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت آنر Watch 4 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *