ریلمی گوشی 240 واتی معرفی می کند

ریلمی گوشی 240 واتی معرفی می کند

ریلمی اعلام کرده است که GT Neo 5 آینده اولین گوشی هوشمندش خواهد بود که سیستم شارژ 240 واتی (W) رده بالای خود را تقویت می کند. اکنون، یکی از مدیران شرکت با قرار دادن عکسی از آزمایش آن در Weibo، آجر برقی جدید مورد بحث را تبلیغ کرده است. به نظر می رسد این عکس آمپراژ فوق العاده بالا و ماهیت نسبتا فشرده این لوازم جانبی را تایید می کند.

Realme’s GT Neo 5 هنوز راه اندازی نشده است. با این حال، مشخصات خیاطی برای تلفن هوشمند اندرویدی آینده از قبل مشخص شده است: این اولین شارژر سازگار با آخرین شارژر این برند خواهد بود که با نرخ رکورد جدید 240 وات (W) رتبه بندی شده است.

اکنون، Xu Qi Chase، معاون ریلمی، اولین افشای رسمی رسمی این پیشرفت فناوری آینده را در Weibo ارائه کرده است. این شامل لوازم جانبی 240 واتی مورد بحث است که ظاهراً از طریق یک مولتی متر ChargerLAB Power-Z KM003C به گوشی هوشمند همراه افتتاحیه خود (دوربین خاموش) وصل شده است که ادعا می کند پروتکل (مانند شارژ سریع Qualcomm) برای ارائه ولتاژ (V) و آمپر را تشخیص می دهد. الف) نمایش داده می شود.

Realme ادعا می کند که آجر برقی جدید آن تا 20V/10A می تواند باشد. با این حال، گویی حس واقع‌گرایی را به تیزر جدید القا می‌کند، نشان داده شده است که به 18.6 ولت، برای وات نهایی 224 وات می‌رسد. صرف نظر از این، این هنوز هم بالاترین نرخ 210 وات شیائومی است، به خصوص در تست مستقل خود. علاوه بر این، به همان اندازه جمع و جور به نظر می رسد (اگر کمی بلند باشد) همانطور که برند ادعا می کند در اولین عکس واقعی خود دارد.

بنابراین، Neo 5 شانس خوبی برای تبدیل شدن به سریع‌ترین گوشی هوشمند جهان در زمان عرضه دارد. در نهایت، عکس مدیر عامل توضیح می‌دهد که چرا هیچ برند جدیدی برای آجر برقی مورد بحث در زمان عرضه آن رونمایی نشد: این یک محصول 240 واتی SuperVOOC است، به این معنی که در واقع توسط برند خواهر BBK Electronics OPPO توسعه داده شده است، که به نظر می‌رسد خوشحال است که Realme از آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید  گوشی منحصربفرد Realme GT Master Edition معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ریلمی گوشی 240 واتی معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *