ریزر و معرفی استیم کنترلر جدید

ریزر و معرفی استیم کنترلر جدید

Razer با اعلام امروز خود از ریزر Stream Controller بیشتر به سمت بازار استریم حرکت می کند. دستگاهی با صفحه لمسی که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا هر اینچ از استریم خود را از طریق دکمه‌های لمسی قابل تنظیم مدیریت کنند. ریزر Stream Controller دارای 12 دکمه لمسی است که توسط یک سری از سه صفحه لمسی در سمت چپ و راست صفحه نمایش قرار دارند.

این شماره‌گیرها سطوح مختلفی از تنظیم صدا را ارائه می‌کنند، در حالی که کلیدهای سوئیچ‌بلید مجموعه‌ای از ماکروها را کاملاً قابل تنظیم ارائه می‌کنند. به پخش کننده ها اجازه می دهد تا نورها، موسیقی و بسیاری موارد دیگر را کنترل کنند. Razer می‌گوید این دکمه‌ها را می‌توان به «تعداد بی‌نهایت دستور» متصل کرد. بنابراین هر کاری که باید در طول پخش خود انجام دهید، به احتمال زیاد می توانید آن را به عنوان یک ماکرو از طریق این کلیدهای لمسی تنظیم کنید.

اما مدیریت به همین جا ختم نمی شود. این دستگاه همچنین دارای 8 دکمه قابل برنامه ریزی در پایین صفحه نمایش است. اجازه دادن به بسیاری از دستور چندوظیفه ای در نوک انگشتان شما.

اگر به دنبال دستیابی به یکی از این موارد هستید، کمی منتظر خواهید بود. ریزر می گوید که این دستگاه را پاییز امسال عرضه می کند. قیمت آن 269.99 دلار خواهد بود و هم از Razer به طور مستقیم و هم از شرکای خرده فروشی مجاز در دسترس خواهد بود. احتمالاً به این معنی است که می توانید آن را در آمازون و در Best Buy پیدا کنید.

پیش‌سفارش‌های این دستگاه از امروز در وب‌سایت Razer آغاز شد، اما موجودی آن به سرعت تمام شد، همانطور که بارها در مورد محبوب‌ترین یا پرطرفدارترین محصولات ریزر اتفاق افتاده است. اما احتمالاً به این معنی بوده که بزودی انبار آن افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین اگر علاقه مند به خرید آن هستید، مراقب آن باشید.

اگرچه ممکن است فوراً برای گیمرها جذاب باشد، اما Stream Controller طوری طراحی شده که برای گیمرها، استریمرها و سازندگان محتوا به طور یکسان طراحی شد. در واقع Razer بیان می کند که کنترلر استریم با هدف ارائه تمام ابزارها برای تنظیم دقیق گردش کار شما است.

بیشتر بخوانید  بررسی لپ تاپ Blade 15 Base Edition ریزر

Stream Controller با پلاگین های بومی برای یک سری از برنامه های Adobe عرضه می شود. مانند Photoshop، After Effects و Premiere Pro. همچنین افزونه هایی برای YouTube، Spotify و موارد دیگر وجود خواهد داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ریزر و معرفی استیم کنترلر جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *