رویداد Galaxy Unpacked بعدی اواخر جولای برگزار می شود

رویداد Galaxy Unpacked بعدی اواخر جولای برگزار می شود

سری گلکسی S23 دو ماه از عرضه آنها می گذرد و تاکنون بازخوردهای مختلفی دریافت کردند، اما شایعات دست از سر سری تاشو گلکسی زد برنداشته و گویی قرار نیست تمامی داشته باشد.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، سری گلکسی تب اس 9، گلکسی واچ 6 و احتمالا هدفون‌ جدید را اواخر تابستان عرضه کند و اکنون می‌شنویم که غول کره‌ای برای عرضه آنها عجله دارد. رویداد Unpacked بعدی قرار است هفته پایانی جولای برگزار شود.

سامسونگ معمولاً دومین رویداد بزرگ Unpacked خود را در ماه آگوست هر سال برگزار می کند، بنابراین این یک حرکت قابل توجه خواهد بود، اگرچه شاید کاملاً غافلگیر کننده نباشد. با داغ شدن بازار گوشی‌های هوشمند تاشو و با توجه به اینکه گوگل اولین گوشی تاشو خود، Pixel Fold را عرضه می‌کند، این امکان وجود دارد که سامسونگ نمی‌خواهد فضای زیادی به رقبا بدهد تا مبادا مشتریان بالقوه را از دست دهد.

البته این ها پیش بینی بیش نیست و عجیب نیست برگزاری Unpacked بعدی در اواخر جولای صورت گیرد، زیرا فقط حدود دو هفته زودتر از قبل است. تا آنجا که به تاریخ مربوط می شود، سامسونگ معمولاً تمایل دارد محصولات جدید را در اواسط هفته معرفی کند، بنابراین در هر زمانی بین 25 تا 27 جولای رویداد برپا خواهد شد.

در اخباری مرتبط انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ 5 از دوربین دوگانه عقب با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید بهره ببرد. انتظار داریم این دستگاه از همان دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی Flip 4 بهره گیرد. در سوی دیگر پیش بینی شده که عملکرد AOD شبیه به iPhone 14 Pro باشد که به کاربران امکان می دهد نمایشگر گوشی خود را سفارشی کنند.

این گوشی جانشین Galaxy Z Flip 4 سال گذشته خواهد شد و شایعه شده که به جای برنامه معمول آگوست در اواخر جولای معرفی می شود. علاوه بر گلکسی زد فلیپ 5 و فولد 5، سامسونگ همچنین از تبلت گلکسی تب اس 9 و گلکسی واچ 6 خود با تراشه کاملا جدید رونمایی خواهد کرد.

به طور کلی، صفحه نمایش بیرونی جدید “پوشه شکل” ارتقاء قابل توجهی نسبت به سری گلکسی Z Flip است و انتظار می رود صفحه نمایش پیشرفته بهبود یافته و ویژگی های نرم افزاری منحصر به فردی را ارائه دهد. جالب است که ببینیم دستگاه جدید چگونه با مدل های قبلی خود و سایر گوشی های هوشمند تاشو در بازار مقایسه می شود.

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A35 5G یک تاییدیه دیگر دریافت کرد

در هر صورت باید تا رویداد بعدی منتظر ماند و مشخص شود برنامه سامسونگ چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویداد Galaxy Unpacked بعدی اواخر جولای برگزار می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *