رویداد بعدی سامسونگ اواخر جولای برگزار خواهد شد

رویداد بعدی سامسونگ اواخر جولای برگزار خواهد شد

سامسونگ به برگزاری دو رویداد مهم Galaxy Unpacked در یک سال معروف است. اولین مورد که معمولا در ماه فوریه برگزار می شود، برای معرفی گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس است. در نیمه دوم سال، این شرکت دیگر رویداد Galaxy Unpacked خود را برای ماه آگوست برگزار می کند. این رویداد برای معرفی گوشی های تاشو جدید، تبلت های پرچمدار جدید و ساعت های هوشمند خواهد بود. طبق گزارش iNews24، سامسونگ ممکن است رویداد بعدی Galaxy Unpacked را به جای آگوست در ماه جولای برگزار کند.

بر اساس این گزارش، رویداد بعدی Galaxy Unpacked سامسونگ ممکن است در آخرین هفته جولای برگزار شود. این شرکت کره جنوبی معمولا رویدادهای Galaxy Unpacked را در بارسلون، اسپانیا یا ایالات متحده برگزار می کند. با این حال، این بار، طبق گزارش ها، سامسونگ تمام تلاش خود را برای برگزاری رویداد Galaxy Unpacked 2023 در بوسان، کره جنوبی به کار می گیرد.

دلیل آن این است که تمام بخش‌های تجاری سامسونگ، پیشنهاد این کشور برای نمایشگاه جهانی 2023 را در سطوح مختلف تبلیغ می‌کنند. به عنوان مثال، سامسونگ یک ویدیوی تبلیغاتی “Busan World Expo 2030” را در نمایشگاه MWC 2023 که در ماه فوریه بارسلون اسپانیا برگزار شد، به نمایش گذاشت. از این رو، شرکت مکان هایی مانند بوسان یا نیویورک را در نظر گرفته است.

Galaxy Unpacked 2023 آینده احتمالاً شاهد ورود چندین محصول خواهد بود. این شرکت در این مراسم از گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 رونمایی خواهد کرد. امسال گلکسی زد فولد 5 با رقبای مانند گوگل پیکسل فولد و تکنو فانتوم وی فولد روبرو خواهد شد.

در همین رویداد، شرکت همچنین Galaxy Tab S9، Tab S9+ و Tab S9 Ultra را به همراه سری Galaxy Watch 6 معرفی خواهد کرد. مشخص نیست که کدام دستگاه های دیگر در این رویداد به نمایش گذاشته می شوند. در اخباری مرتبط بسیاری از علاقه مندان به گوشی های هوشمند نام مادربرد پشته ای را شنیده اند. اکنون، باتری انباشته ظاهراً به آن ملحق می شود. دومی به این دلیل نامیده می‌شود که اجزای اصلی آن را (مانند آند، کاتد و جداکننده) بیشتر شبیه یک ساندویچ در کنار هم قرار می گیرند، نه اینکه قبل از قرار گرفتن در محفظه سنتی به سبک “کیسه ای” طبق معمول به هم بپیچند.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی Galaxy M15 سامسونگ

اولین مدل به تکنیک تولید با افزایش چگالی انرژی مرتبط است، به همین دلیل بوده که بخش SDI سامسونگ با 2 شرکت چینی همکاری کرده تا باتری های “Gen 5” خود را روی هم بسازند.

این باتری‌ها در واقع برای خودروهای الکتریکی در نظر گرفته شده‌اند، با این حال، ظاهراً برای سامسونگ آنقدر خوب کار می‌کنند که اکنون گفته می‌شود برای استفاده در دستگاه‌هایی که ممکن است بعد از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار فعلی Galaxy S23 از راه برسند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویداد بعدی سامسونگ اواخر جولای برگزار خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *