رویت شدن OnePlus Ace در گیک 5

رویت شدن OnePlus Ace در گیک بنچ

خوب، ما از شایعات اخیر می دانیم که OnePlus می تواند بر روی گوشی پرچمدار بعدی خود که مقرون به صرفه است کار کند، و اطلاعات اخیر نشان می دهد که ممکن است OnePlus Ace نامیده شود. اکنون این تلفن در Geekbench رویت شده است و احتمالاً دارای چیپست Dimensity 8100 خواهد بود.

به نظر می رسد که ادغام میان وان پلاس و اوپو بر این میان رده وان پلاس که هنوز معرفی نشده است، تأثیر دارد. افشاگران از آن به عنوان OnePlus Ace که جانشین گوشی Oppo است، یاد می‌کنند. در پلتفرم Geekbench، این گوشی دارای شماره مدل OnePlus PGKM10 بوده و نتایج آن 962 در تست تک هسته و 3819 در تست چند هسته.

برای درک این اعداد، OnePlus Nord 2 در تست تک هسته ای 788 امتیاز و در تست چند هسته ای 2478 امتیاز کسب کرد. این تقریباً به این معنی است که گوشی میان‌رده وان پلاس نسل بعدی در مقایسه با Nord 2 امتیاز بسیار بالاتری کسب می‌کند. به زبان ساده، این اساساً بدان معنی بوده که Ace باید در کارهایی مانند بازی، حداقل بر اساس بنچمارک، بهتر عمل کند.

این لیست همچنین نشان می‌دهد که دستگاه دارای 12 گیگابایت رم برای انجام مالتی تسکینگ بوده و با اندروید 12 عرضه می‌شود. انتظار داریم این اسمارتفون را در ماه جولای شاهد باشیم.

شایعات در مورد OnePlus Ace کمیاب بوده است، اما افشاکننده محبوب Weibo Digital Chat Station اولین کسی بود که نام گوشی را OnePlus Ace در یک گزارش فاش کرد که احتمال استفاده از تراشه مدیاتک Dimensity 8100 را نشان داد. فاش کننده همچنین بیان کرد که تراشه میان رده مدیاتک به سرعت تراشه پرچمدار سال 2021 اسنپدراگون 888 خواهد رسید. این تراشه، به عنوان مرجع، در سری گلکسی S21 و همچنین Z Flip 3 و Z Fold 3 مورد استفاده قرار گرفت.

انتظار می رود OnePlus Ace یک گوشی ویژه بازی باشد. فاش کننده همچنین اظهار داشت که انتظار دارد این گوشی دارای شارژ سریع 150 واتی و بدنه عق طرح دار باشد که برای گیمرها جذاب است. از نظر دوربین اصلی، فاش کننده ادعا می کند که یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX 766 با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) برای عکس های شفاف و واضح تعبیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند وان پلاس 6 بالاخره معرفی شد

گذشته از موارد فوق افشاگر دیگری به نام WHYLAB اطلاعات Digital Chat Station را در مورد نام تلفن تأیید کرد: OnePlus Ace، و آن را با شماره‌ای که در لیست Geekbench شاهد بویدم، OnePlus PGKM10 مرتبط دانست. فاش کننده همچنین اعلام کرد که این گوشی دارای یک پنل نمایشگر 6.7 اینچی OLED، یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی خواهد بود.

این مشخصات برای OnePlus Nord 3 آشنا به نظر می رسد، به همین دلیل است که گمانه زنی ها بر این واقعیت متمرکز است که Nord 3 جدید واقعاً می تواند OnePlus Ace نامیده شود. با این حال، به خاطر داشته باشید که تمام این اطلاعات در حال حاضر شایعه ای بیش نبوده و باید منتظر گزارش های بیشتری باقی ماند. وان پلاس در تلاش است محصولی برجسته را در آینده نزدیک معرفی کند. بنابراین باید تنها منتظر ماند و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن OnePlus Ace در گیک 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *