رویت شدن Galaxy Tab S9 در GeekBench

رویت شدن Galaxy Tab S9 در GeekBench

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین نسل تبلت های پرچمدار خود است. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، گلکسی تب اس 9 و گلکسی تب اس 9 اولترا در پلتفرم بنچمارک GeekBench مشاهده شدند.

پیشتر بود که طراحی سری گلکسی تب اس 9 غول فناوری کره جنوبی از طریق رندرهای فاش شده، به بیرون درز کرد. اکنون، آخرین اطلاعات در مورد Galaxy Tab S9 و Galaxy Tab S9 Ultra جدید از لیست‌های GeekBench به دست می‌آید. با نگاهی به لیست بنچمارک، می بینیم که گلکسی تب اس 9 اولترا به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شد. این چیپست حداقل با یک مدل با 8 گیگابایت رم همراه خواهد شد. تبلت پرچمدار آینده نیز  دارای سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر رابط کاربری One UI 5.1 است.

افشا GeekBench نشان می‌دهد که Galaxy Tab S9 Ultra در تست تک هسته‌ای ۲۰۲۸ امتیاز و در تست چند هسته‌ای ۵۳۷۶ امتیاز کسب کرده است. در همین حال، گلکسی تب اس 9 پایه نیز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و 8 گیگابایت رم مجهز خواهد شد و حتی سیستم عامل اندروید 13 مشابه نسخه اولترا دارد. اگرچه گلکسی تب اس 9 توانست در تست تک هسته ای 1928 امتیاز و در تست چند هسته ای 4727 امتیاز کسب کند.

بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، Galaxy Tab S9 Ultra دارای صفحه نمایش 14.6 اینچی بلند با وضوح +WQXGA و نرخ نوسازی بالا است. انتظار می رود این مدل از یک باتری بزرگ 11200 میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند. همچنین اعتقاد بر این است که با حداکثر 16 گیگابایت رم و استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار عرضه شود.

در دیگر خبرها آمده اگر زیاد از فناوری پیروی می کنید، باید بدانید که سامسونگ بسیار فراتر از یک تولید کننده گوشی است. این شرکت در طیف گسترده ای از محصولات است. این غول کره جنوبی برای اولین بار در سال 1988 وارد تجارت نیمه هادی و تلفن همراه شد. از آن زمان، سامسونگ رشد کرده و به رهبر جهانی صنعت تلفن همراه تبدیل شده است.

تجارت نیمه هادی سامسونگ نیز در میان رهبران جهانی است. این شرکت طیف گسترده ای از محصولات نیمه هادی از جمله تراشه های حافظه، سیستم روی تراشه (SoC) و حسگرهای تصویر را تولید می کند. تجارت نیمه هادی سامسونگ یکی از منابع اصلی درآمد این شرکت است و میلیاردها دلار برای تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است تا به این نقطه برسد.

بیشتر بخوانید  آیفون 7 در صدر جدول پر فروش ترین گوشی های 2017

بر اساس گزارش اخیر، سامسونگ برای آغاز تولید انبوه چیپست های نسل سوم 4 نانومتری چراغ سبز دریافت کرده است. منابع می گویند که سامسونگ توانسته به بازده بسیار خوبی از تراشه های 4 نانومتری دست یابد. گفته می شود این تراشه دمای عملیاتی بسیار پایینی دارد. نتیجه نهایی این بدان معناست که تراشه بسیار کارآمد خواهد بود. حتی نسبت به نسل قبلی خود کارآمدتر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن Galaxy Tab S9 در GeekBench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *