رویت شدن گوشی Realme GT Neo5 SE در GeekBench

رویت شدن گوشی Realme GT Neo5 SE در GeekBench

ریلمی به تازگی گوشی هوشمند GT Neo5 خود را در بازار جهانی عرضه کرده است. این دستگاه فناوری شارژ 150 واتی را به بازار خرید. و اکنون، آن‌ها در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی یک گجت آتی دیگر یعنی Realme GT Neo5 SE هستند. ممکن است به عنوان Realme GT Neo5 Lite نیز عرضه شود. هنوز هیچ نظر رسمی در مورد نام بازاریابی این دستگاه وجود ندارد، اما احتمالاً Neo5 SE یا Neo5 Lite خواهد بود. این گجت در حال حاضر در Geekbench قبل از عرضه رسمی خود در لیست قرار گرفته است.

گوشی هوشمند آینده ریلمی با شماره مدل Realme RMX3700 در GeekBench قرار گرفته است. این دستگاه چیزی نیست جز Realme GT Neo5 SE (یا Neo5 Lite). لیست تأیید می کند که دستگاه بلافاصله با سیستم عامل Android 13 بوت می شود. در مورد CPU، لیست ذکر می کند که چیپست در مجموع دارای 8 هسته با 1 هسته اصلی با فرکانس 2.92 گیگاهرتز، 3 هسته ثانویه با کلاک 2.50 گیگاهرتز و چهار هسته ذخیره انرژی با سرعت کلاک 1.80 گیگاهرتز خواهد بود.

حتی با وجود اینکه وب سایت مشخص نمی کند که این چیپست دقیقاً کدام است. شایعات قوی مبنی بر اینکه این چیپست آینده کوالکام اسنپدراگون 7+ Gen1 چیزی نیست وجود دارد. نوع رم 8 گیگابایتی دستگاه نیز از طریق GeekBench تایید شده است. این دستگاه دارای امتیاز رابط TensorFlow Lite NNAPI 390 است.

طبق گزارش های قبلی، Realme GT Neo 5 Lite دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی AMOLED با نرخ تجدید 144 هرتز و وضوح 1.5K خواهد بود. در پشت، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Omnivision، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو یا عمق وجود خواهد داشت. با این وجود، این گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می رود مدل Realme GT Neo5 Lite دارای فناوری شارژ 100 واتی برای باتری 5500 میلی آمپر ساعتی خود باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Realme GT 6 بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی Realme GT Neo5 SE در GeekBench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *