انتشار تصویر قاب عقب گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

انتشار تصویر قاب عقب گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

سامسونگ در اوایل سال 2022 نسل جدید پرچمداران خود را تحت عنوان گلکسی اس 22 معرفی می کند که سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا خواهد بود. اما گویی کره ای ها به دنبال ترکیب سری نوت و اس هستند.

سامسونگ Galaxy S22 Ultra چند ماه تا عرضه باقی مانده است ، اما در حال حاضر یکی از تلفن های مورد بحث اخیر است. ماژول دوربین عقب آن به ویژه مرکز گمانه زنی ها بوده است و نشت کنندگان مختلف طرح های مختلفی را به اشتراک می گذارند.

نشت های اولیه باعث ایجاد یک ضربه دوربین P شکل شد که استقبال چندانی از آن نشد. پس از این ، نشت ها به یک طرح جزیره ای دوگانه منتقل شد که در یکی از جزایر یک آرایه دوربین سه گانه قرار داشت در حالی که دیگری دارای دوربین چهارم ، فلاش و برخی لوازم جانبی بود.

اما سریع پیش بروید و ظاهر جدیدی بار دیگر ظاهر شد. این یکی همچنان طرح P دوربین ها را حفظ می کند اما با یک پیچ و تاب – جزایر حذف شده اند و هر دوربین به یک برآمدگی مخصوص خود تقسیم شده است.

طرح جدید در Weibo ارسال شد که به نوبه خود توسط OnLeaks جمع آوری شده و در توییتر به اشتراک گذاشته شد. این یک قاب مشکی ساده برای Galaxy S22 Ultra با برش های جداگانه برای هر لنز دوربین را نشان می دهد.

انتشار تصویر قاب عقب گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

به نظر ما ، این طرح بهترین پیاده سازی طرح P شکل است زیرا حداقل و در عین حال زیبا به نظر می رسد. برخلاف آنچه در سامسونگ گلکسی A32 وجود دارد ، این چیزی نیست که همه می توانند از آن عقب بمانند.

جدا از این ، سامسونگ گلکسی S22 Ultra دارای بدنه ای مستطیلی است که یادآور سری نوت است که اکنون از بین رفته است. به نظر می رسد سامسونگ در تمایز ظاهر Ultra از بقیه سری S22 قاطع است ، بنابراین تمام این آزمایشات طراحی.

همچنین اخیراً مشخص شد که S22 Ultra از جلو با دوربین سوراخ دار عرضه نمی شود و در عوض ناچ قطره ای را انتخاب می کند. در گزارش دیگری آمده بود که این گوشی پرچمدار دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD + (1440 32 3200) AMOLED با نرخ نوسازی تطبیقی ​​120 هرتز خواهد بود. دوربین عقب آن می تواند شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دو دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3x و 10x باشد. دوربین جلو می تواند یک سنسور 40 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی و تماس های ویدئویی داشته باشد.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن محصولات 2022 سامسونگ

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر قاب عقب گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *