رویت شدن گوشی iPhone 15 Pro با چیپ A17 Bionic در GeekBench

رویت شدن گوشی iPhone 15 Pro با چیپ A17 Bionic در GeekBench

به تازگی یک فاش جدید عملکرد نسل بعدی SoCهای اپل را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایش فاش کرده است. A17 Bionic جدید مبتنی بر فرآیند 3 نانومتری خواهد بود و امتیازات GeekBench آن به تازگی فاش شده است.

این خبر از یک یوتیوبر معروف فناوری Max Tech می رسد که A17 Bionic را در آخرین پلتفرم بنچمارک GeekBench 6 مشاهده کرده است. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، A17 Bionic آینده دستگاه هایی مانند iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max را تامین می کند و بر اساس فرآیند 3 نانومتری TSMC خواهد بود. فرآیند پیشرفته جدید به پردازنده A17 Bionic آینده این امکان را می دهد که انرژی کارآمدتری داشته باشد و در عین حال عملکرد کلی بهبود یافته را نیز ارائه دهد.

با این حال، فناوری پیشرفته ساخت نیمه هادی به معنای هزینه بالاتر تولید نیز خواهد بود. بنابراین، غول کوپرتینویی ممکن است هزینه مدل های آیفون 15 پرو را افزایش دهد. با نگاهی به امتیازات بنچمارک، A17 Bionic موفق به کسب امتیاز 3986 برای تست تک هسته ای و 8841 امتیاز در تست های چند هسته ای GeekBench 6 شد. با توجه به اینکه این چیپست تقریباً با عملکرد ارائه شده در مک بوک رقابت می کند، این بسیار چشمگیر است.

در مقایسه، آیفون 14 پرو با A16 بایونیک به ترتیب در تست های تک هسته ای و چند هسته ای امتیاز 2504 و امتیاز 6314 را به دست آورد. این نشان می‌دهد که A17 Bionic تقریباً 60 درصد افزایش عملکرد در تک هسته‌ای و 40 درصد ارتقاء عملکرد چند هسته‌ای نسبت به نسل قبلی خود ارائه می‌دهد. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین فعلاً این خبر را با کمی نمک در نظر بگیرید و منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اف بی آی : برای رمزگشایی آیفون ها به پلیس کمک می کنیم

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی iPhone 15 Pro با چیپ A17 Bionic در GeekBench

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *