رویت شدن گوشی ریلمی GT Neo 5 SE در تنا

رویت شدن گوشی ریلمی GT Neo 5 SE در تنا

پس از عرضه Realme GT Neo 5 در چین، این برند در حال آماده شدن برای عرضه مدل دیگری تحت پرچم GT Neo به نام Realme GT Neo SE است. مشخصات کلیدی این دستگاه آینده قبلاً فاش شده است و همچنین اخیراً در گواهی 3C مشاهده شده است. اکنون، این دستگاه در پایگاه داده گواهینامه TENAA ظاهر شده است و اشاره ای به راه اندازی قریب الوقوع آن دارد.

ریلمی GT Neo SE با شماره مدل RMX3700، موکول شارما، مشاور من را دید. این لیست هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات فاش نمی کند، بنابراین برای جزئیات بیشتر به نشت قبلی نگاهی بیندازیم.

انتظار می‌رود Realme GT Neo 5 SE یک نوع مقرون‌به‌صرفه‌تر از Realme GT Neo 5 باشد. فاقد واحد نورپردازی RGB C شکل پر زرق و برق موجود در پنل پشتی GT Neo 5 است. با این حال، حدس زده می شود که دارای صفحه نمایش بزرگ 6.74 اینچی OLED با رزولوشن 2722 در 1240 پیکسل و نرخ به روز رسانی 144 هرتز باشد. انتظار می رود این گوشی از چیپست آتی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 1 تغذیه شود و ممکن است با یک باتری قابل توجه 5500 میلی آمپر ساعتی عرضه شود که از شارژ 100 واتی پشتیبانی می کند.

در جلو، GT Neo 5 SE احتمالاً دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود، در حالی که گفته می شود سیستم دوربین پشتی از یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 تشکیل شده است. دوربین ماکرو مگاپیکسلی این دستگاه ممکن است بر روی سیستم عامل Android 13 مبتنی بر ColorOS 13 اجرا شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Realme GT 3 اواخر فوریه معرفی می شود

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی ریلمی GT Neo 5 SE در تنا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *