رونمایی Insta360 از وبکم 4K جدید خود

رونمایی Insta360 از وبکم 4K جدید خود

Insta360 اولین وب‌کم خود را معرفی کرده است و مطابق با دیگر طراحی‌های جذاب این برند، کمی با سایر وب‌کم های صنعت تفاوت دارد.  Insta360 Link دارای یک گیمبال 3 محوره داخلی است که آن را کمی شبیه DJI Pocket 2 می کند، اما این دوربین به جای اینکه همراه شما در ماجراجویی باشد، در خانه باید از آن بهره گرفت.

گیمبال برای ردیابی شما در حین حرکت در اتاق استفاده می‌شود، مانند یک نسخه قوی‌تر از ویژگی سنتر استیج اپل. Insta360 وب کم را برای مربیان آنلاین، سازندگان محتوا و کارکنان فریلنسر معرفی کرده که سطح جدیدی از تطبیق پذیری را برای پخش زنده و تماس های کنفرانسی آنها ارائه می دهد.

دوربین به راحتی می تواند بین نمایش چهره شما و نمای بالا به پایین میز شما برای نمایش های عملی یا بررسی اسناد جابجا شود. یک گیره داخلی برای اتصال وب‌کم به صفحه نمایشگر یا لپ‌تاپ و همچنین در صورت نیاز به نصب آن در جای دیگری، یک نخ سه‌پایه نیز وجود دارد.

وقتی نوبت به مشخصات می‌رسد، Insta360 Link تا 4K 30 فریم در ثانیه فیلم‌برداری می‌کند و دارای سنسور 1/2 اینچی است که بسیار بزرگ‌تر از اکثر وب‌کم‌های موجود امروزی است. از فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می کند تا همه چیز را واضح نگه دارد و حالت HDR برای سناریوهایی دارد که به محدوده دینامیکی اضافی نیاز دارند.

Insta360 Link  دارای پشتیبانی از کنترل حرکتی است که به شما امکان می دهد مواردی مانند حالت دنبال کردن و بزرگنمایی را با ایجاد اشکال با دستان خود فعال کنید. اگر مایلید استریم‌های زنده خود را به سطح بعدی ارتقا بخشید، Insta360 Link برای سفارش در دسترس بوده و با قیمت 299.99 دلار / 318.99 پوند / 369.99 یورو عرضه می شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

Insta360 از کمپانی های شناخته شده در زمینه تولید دوربین های وبکم و از این دست است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گیمبال گوشی محور Insta360 Flow معرفی شد

نظرات در مورد : رونمایی Insta360 از وبکم 4K جدید خود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *