رونمایی گیگابایت از لپ تاپ Aorus 15P گیمینگ

گیگابایت

شرکت Aorus زیربرند گیمینگ گیگابایت بوده که به معرفی و عرضه جدیدترین محصولات می پردازد. در این بین باید به لپ تاپ کم وزن و قدرتمند Aorus 15P اشاره کرد. این محصول جدید با قیمت 1599 دلار مناسب گیمرهای حرفه ای تدارک دیده شد. Aorus اعلام کرده این لپ تاپ برای مسابقات esports طراحی شده و شامل G2 Esports هم می شود.

وزن لپ تاپ 2 کیلوگرم بوده و در مقایسه با سایر لپ تاپ های گیمینگ کم وزن به حساب می آید. ضخامت آن 0.9 اینچ بوده و وزن کمی هم دارد. گیگابایت عمر باتری این نوت بوک حرفه ای را 8 ساعت اعلام کرده و همچنین شامل صفحه کلید با نور پس زمینه هم می شود.

در بحث مشخصات فنی باید به صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 144 هرتز، پردازنده Core i7-10750H اینتل نسل جدید، حافظه رم 32 گیگابایتی، گرافیک GeForce RTX 2060 یا RTX 2070 با طراحی Max-Q، سه پورت USB-A، یک پورت USB-C، یک پورت HDMI و اسلات کارت SD اشاره کرد. همچنین جک هدفون و درگاه اترنت نیز برای نوت بوک گیمینگ جدید گیگابایت تدارک دیده شد.

گفته می شود لپ تاپ جدید به سیستم خنک کننده حرفه ای Windforce Infinity گیگابایت مجهز شده که می تواند موجب خنک شدن سیستم شود. تاریخ عرضه و جزئیات دیگر اعلام نشده و برای کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت گیگابایت مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مینی کامپیوتر جدید Brix گیگابایت معرفی شد

نظرات در مورد : رونمایی گیگابایت از لپ تاپ Aorus 15P گیمینگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *