رونمایی پیکسل 6A گوگل در Google I/O

رونمایی پیکسل 6A گوگل در Google I/O

Google I/O نزدیک است و اخبار و شایعات زیادی در مورد عرضه محصولات مختلف از جمله Pixel 6a وجود دارد. ممکن است گوگل در رویداد I/O از پیکسل جدید رونمایی کند. با این حال، تنها چند روز قبل از عرضه احتمالی، یک منبع آگاه فاش کرده است که یک گوشی هوشمند پیکسل، احتمالاً پیکسل 6a، در حال آزمایش خصوصی در هند است.

موکول شارما در توییتر فاش کرد که یک گوشی هوشمند ناشناخته گوگل پیکسل در حال آزمایش خصوصی در هند است. اطلاعات دهنده در مورد نام دستگاه کاملاً مطمئن نیست، اما گمان می کند که ممکن است Google Pixel 6a باشد.

انتظار می رود گوگل پیکسل 6a دارای صفحه نمایش کوچک 6.2 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 90 هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد. این دستگاه احتمالاً از پردازنده Tensor گوگل بهره خواهد برد. این دستگاه می تواند 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

در مورد باتری، گوگل پیکسل 6a به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی مجهز شده است. از نظر نرم افزاری، این گوشی هوشمند اندروید 12 را بدون رابط کاربری سفارشی اجرا خواهد کرد. همچنین گزارش شده است که این تلفن هوشمند دارای سیستم تشخیص چهره خواهد بود.

لیست تاییدیه های قبلی نشان می دهد که Pixel 6a در چهار مدل GX7AS، GB17L، G1AZG و GB62Z عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتر در مورد این موارد ممکن است در رویداد آینده Google I/O که بین 11 و 12 می برگزار می‌شود، ارائه گردد.

در دیگر خبرها سال 2020، گوگل Pixel Buds را عرضه کرد که اولین هدفون بی سیم این شرکت بود. اکنون، یک گزارش جدید نشان داده است که یک مدل Pro در دست ساخت است و احتمالا به زودی معرفی شود.

برای کسانی که نمی دانند، این سومین مدل هدفون TWS از غول موتور جستجو خواهد بود و پس از سری نسبتا مقرون به صرفه Pixel Buds A دنبال می شود. با این حال، به نظر می رسد که این برند به دنبال رقابت با غول های بازار مانند اپل و سونی در بخش هدفون بوده و قصد دارد بزودی محصولی با نام پیکسل بادز پرو را معرفی کند. این خبر از سوی جان پروسر، مشاور شناخته شده به دست می‌آید که گفته بود گوگل در حال آماده شدن برای عرضه Pixel Buds Pro جدید است.

بیشتر بخوانید  اتحادیه ی اروپا گوگل را 3.4 میلیارد دلار جریمه خواهد نمود

به گفته Prosser، هدفون بی سیم جدید به زودی عرضه خواهند شد و در رنگ های مختلف در دسترس خواهند بود. این شامل چهار مدل رنگ، یعنی قرمز ، کربنی، لیمونسلی، مه است. متأسفانه به غیر از این اطلاعات، جزئیات دیگری موجود نیست تا در رابطه با این محصول اشاره کرد. اگرچه، میشل رحمان جزئیات بیشتری در مورد Pixel Buds Pro به توییت Prosser اضافه کرد. ظاهرا، هدفون TWS ممکن است با پشتیبانی از صدای فضایی و ردیابی سر عرضه شوند.

گویی این دو ویژگی قبلاً در برخی از کدهای اندروید 13 ذکر شده بود. با توجه به اینکه اندروید از پشتیبانی صوتی بلوتوث کم انرژی نیز پشتیبانی می کند، Pixel Buds Pro احتمالاً می تواند از این ویژگی نیز پشتیبانی کند. به خاطر داشته باشید که تمامی این جزئیات هنوز تایید نشده است و گوگل نیز هنوز وجود چنین ویژگی را تایید نکرده است. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر باید منتظر بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی پیکسل 6A گوگل در Google I/O

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *