رونمایی ناتینگ از هدفون Nothing Ear (2)

رونمایی ناتینگ از هدفون Nothing Ear (2)

استارتاپ بریتانیایی ناتینگ که توسط موسس وان پلاس کارل پی تاسیس شده، به تازگی هدفون ایربادز Nothing Ear (2) را رونمایی کرد. این مدل را باید جانشین Nothing Ear (1) معرفی شده در ژوئن 2021 دانست.

از نظر طراحی، Nothing Ear (2) تقریباً مشابه مدل قبلی به نظر می رسد زیرا با همان طراحی شفاف و حاشیه مشکی همراه است. با این حال، شرکت بریتانیایی از نظر مشخصات و ویژگی‌های هدفون پیشرفت های قابل توجهی در نظر گرفت.

یکی از به‌روزرسانی‌های مهم در Ear (2) اضافه شدن پشتیبانی از کدک صوتی LHDC 5.0 است که کاربران را قادر می‌سازد تا صدای با وضوح بالا را بشنوند. این هدفون همچنین دارای ویژگی جدید پروفایل صدای شخصی سازی شده بوده که و به کاربران اجازه می دهد تا پس از انجام یک آزمایش سریع در برنامه همراه Nothing X، هدفون را مطابق با شنوایی خاص خود کالیبره کنند. کاربران می توانند تنظیمات اکولایزر را به دلخواه خود از پیش تنظیم نمایند.

هدفون‌ بی‌سیم جدید همچنین دارای قابلیت حذف نویز فعال تطبیقی (ANC) بوده که می‌تواند صداهای ناخواسته را بر اساس مشخصات گوش و محیط اطراف کاربر تنظیم کند. این هدفون به درایورهای 11.6 میلی متری مجهز شده که دارای یک واحد دیافراگم جدید ساخته شده از مواد گرافن و پلی اورتان بوده و در نتیجه کیفیت صدا را بهبود می بخشد. ویژگی دریافت صدا نیز بازسازی شده، با ضد باد بهبود یافته که باید در ایزوله کردن صدای کاربر در محیط های پر سر و صدا بهتر عمل کند. Ear (2) همچنین اتصال دوگانه را ارائه می دهد، به این معنی که کاربران می توانند هدفون را به دو دستگاه به طور همزمان متصل کنند.

عمر باتری Ear (2) با کیس شارژ تا 36 ساعت است. این کیس را می توان از طریق USB-C یا به صورت بی سیم با سرعت 2.5 وات شارژ کرد. این هدفون از Google Fast Pair برای دستگاه‌های اندرویدی و Microsoft Swift Pair برای کاربران ویندوز پشتیبانی می‌کند. کیس شارژ دارای گواهی IP55 در برابر پاشش گرد و غبار و آب بوده، در حالی که خود هدفون دارای استاندارد IP54 است.

در بخش قیمت، Nothing Ear (2) با قیمت 149 دلار در آمریکا، 149 یورو در اروپا و 129 پوند در بریتانیا به فروش می رسد. این هدفون برای سفارش از وب‌سایت Nothing در دسترس است و همچنین می‌توان آن‌ها را در فروشگاه Nothing در سوهو، لندن و همچنین فروشگاه‌های منتخب در سراسر جهان خریداری کرد. Ear (2) از 28 مارس از طریق شرکای رسمی خرده فروشی آنلاین و آفلاین Nothing برای فروش آزاد در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید  ناتینگ به شدت از اطلاعات گوشی Phone 2 محافظت می کند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی ناتینگ از هدفون Nothing Ear (2)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *