رونمایی از شیائومی می 7 در MWC 2018

شیائومی می 7

یکی از بهترین برندهای چینی شیائومی نام دارد که فعالیت خوبی در عرصه ی تولید دستگاه های هوشمند نظیر گوشی های هوشمند و گجت های پوشیدنی از خود به نمایش گذاشته است. این کمپانی در سال 2017 از شیائومی می میکس 2 رونمایی به عمل آورد و پس از آن توجه طرفداران این کمپانی به پرچمدار بعدی شیائومی یعنی جایگزین شیائومی می 6، شیائومی می 7 جلب شد و سبب گردید که اشتیاق زیادی برای رونمایی این محصول در طرفداران ایجاد گردد.

بر اساس اخبار منتشر شده گویا شیائومی نیز در کنفرانس بین المللی MWC 2018 حضور خواهد یافت و از پرچمدار جدیدش در ماه فوریه رونمایی به عمل خواهد آورد. اما موضوعی که هنوز توسط کمپانی تایید نشده است، این است که معلوم نیست آیا در این نمایشگاه شیائومی از گوشی پرچمدار خود رونمایی به عمل می آورد یا نه؟! اما به طور کلی فرصت مناسبی است تا از پرچمدار جدید خود در این نمایشگاه رونمایی به عمل آورد.

شیائومی می 7

موضوعی که وجود دارد این است که شیائومی می 6 در نمایشگاه MWC معرفی نشد اما گویا امسال این کمپانی قصد دارد به منظور رقابت با هوآوی P11 پرچمدار جدید خود را در این نمایشگاه معرفی نماید. در خصوص مشخصات این گوشی پرچمدار تاکنون شایعات زیادی منتشر شده است و گویا این کمپانی قصد دارد از جدید ترین پردازنده ی کوالکام یعنی اسنپدراگون 845 در شیائومی می 7 استفاده نماید.

بر اساس گفته های مسئولین این کمپانی، گویا می 7 بر خلاف می 6 از حاشیه های بسیار کمی برخوردار است و محل قرارگیری حسگر اثر انگشت آن در زیر صفحه نمایش می باشد. در خصوص قیمت و زمان دقیق عرضه ی این گوشی هنوز اطلاعات مشخصی در دست نیست ولی احتمال داده می شود که با قیمتی حدود 405 دلار به بازار عرضه گردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی از شیائومی می 7 در MWC 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *