رونمایی ایسوس از مانیتور مستقل منحصربفرد

رونمایی ایسوس از مانیتور مستقل منحصربفرد

نمایشگر ایسوس ProArt Display PA147CDV یک صفحه نمایش لمسی 14 اینچی است که به عنوان یک صفحه نمایش ثانویه برای افراد تولیدکننده محتوا طراحی شده است. با ضریب فرم کوچک و نسبت تصویر 32:9 فوق عریض، به نظر می رسد که ایسوس طراحی صفحه نمایش ثانویه را از یک مدل لپ تاپ خود یعنی سری Duo الگوبرداری کرد.

PA147CDV سپتامبر گذشته در سکوت خبری معرفی شد، اما ایسوس در حال حاضر آن را در نمایشگاه NAB 2022 لاس وگاس به نمایش می گذارد و اعلام می کند که قصد دارد این مانیتور را در سه ماهه دوم سال 2022 در آمریکای شمالی با قیمتی که هنوز اعلام نشده است، عرضه کند.

ایسوس با پشتیبانی از پروتکل Pen Protocol 2.0 مایکروسافت و صفحه داخلی که برای تقلید از عملکرد Surface Dial مایکروسافت طراحی شده است، PA147CDV را به عنوان یک وسیله جانبی برای خلاقانی که به دنبال صفحه نمایش بزرگتر هستند بدون هزینه بزرگ در مانیتور گران قیمت، معرفی می کند. یا تبلت صفحه لمسی امیدواریم نسبت به نمایشگرهای رقیب با اندازه صفحه نمایش بزرگتر مقرون به صرفه تر باشد.

PA147CDV دارای صفحه نمایش لمسی 14 اینچی وضوح 1920×550 پیکسل داشته و پنل IPS هم شامل آن شد. همچنین باید به یک پورت HDMI و دو درگاه USB-C هم اشاره کنیم. پایه این دستگاه به آن اجازه می دهد تا به صورت افقی یا عمودی غیر زاویه دهد.

ایسوس علاوه بر PA147CDV، یک جفت مانیتور اضافی را نیز به نمایش می‌گذارد که قرار است اواخر امسال عرضه شود. مانیتور ProArt Display OLED PA32DC با سایز 31.5 اینچی و وضوح 2160 پیکسل که در سپتامبر گذشته معرفی شد، برای عرضه در سه ماهه سوم در آمریکای شمالی برنامه ریزی شده است. ProArt Display PA348CGV، یک مانیتور اولتراواید 1440p با نرخ نوسازی 120 هرتز بوده که در CES 2022 اعلام شد. جزئیات قیمت هیچ یک مشخص نیست و باید منتظر ماند.

در اخباری مرتبط ایسوس Zenbook 14X OLED Space Edition را معرفی کرده است و با قیمت 1999.99 دلار در Newegg و Amazon به فروش می رسد. این لپ‌تاپ با نسل دوازدهم پردازنده اینتل  i9-12900H به همراه گرافیک یکپارچه اینتل Iris Xe به فروش رسیده و دارای طراحی منحصربفرد و آینده نگرانه می باشد.

بیشتر بخوانید  مانیتور ایسوس ROG Swift OLED PG49WDCD معرفی شد

این شرکت برای اولین بار  Space Edition Zenbook را در CES ماه ژانویه را به نمایش گذاشت و طبق تجربه ای که داشتیم با یک گزینه فوق العاده رو به رو شدیم. یکی از نکات قابل توجه در مورد این لپ تاپ، نمایشگر کوچک 3.5 اینچی روی درب آن است. برای نمایش اعلان‌ها، انیمیشن‌ها و متن‌های قابل تنظیم دیگر مانند تاریخ و زمان که کاربردی می باشد.

همچنین حکاکی‌های مختلفی را روی کل شاسی بدنه لپ‌تاپ مشاهده خواهید کرد که قرار است دستگاه را شبیه چیزی که در یک سفینه فضایی پیدا می‌کنید، نشان دهد. ایسوس می‌گوید که استاندارد فرماندهی سیستم‌های فضایی ایالات متحده (SMC-S-016A) را کسب کرده، به این معنی که «در برابر لرزش شدید و دماهای عملیاتی بالا/پایین» مقاوم است.

صفحه نمایش 14 اینچی OLED لمسی 16:10 با نرخ نوسازی صاف 90 هرتز و مدت زمان پاسخ دهی 0.2 میلی ثانیه ویژگی برجسته این مدل می باشد. سایر مشخصات عبارتند از 32 گیگابایت رم، یک عدد پد تعبیه شده در تاچ پد، حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور، چهار پورت USB-C، یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A، یک پورت HDMI 2.0 و یک صفحه کلید “ارگونومیک” که تجربه کاربری راحتی رقم می زند.

ایسوس می گوید این لپ تاپ بیست و پنجمین سالگرد «اولین لپ تاپ ایسوس که به فضا فرستاده شد» را جشن می گیرد. با توجه به قیمت، طراحی منحصر به فرد و شرایط ایجاد لپ‌تاپ، به نظر می‌رسد که Space Edition بیشتر یک کالای کلکسیونی است تا کار روزمره شما.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رونمایی ایسوس از مانیتور مستقل منحصربفرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *