رونمایی از سری تبلت Galaxy Tab S9 دیرتر از موعد

رونمایی از سری تبلت Galaxy Tab S9 دیرتر از موعد

در اوایل سال جاری، سامسونگ یک سال و نیم پس از خانواده گلکسی تب اس 7، سری گلکسی تب اس 8 را عرضه کرد. اکنون گزارشی از کره جنوبی می گوید که عرضه سری Galaxy Tab S9 آینده نیز به تعویق خواهد افتاد.

تبلت های پریمیوم نسل بعدی این شرکت در ابتدا قرار بود در دسامبر 2022 عرضه شوند. اما اکنون به نظر می رسد که سال آینده معرفی شوند. اطلاعات مربوط به عرضه تاخیری تبلت های خانواده گلکسی تب اس 9 از The Elec می آید. طبق این گزارش، تصمیم سامسونگ به دلیل عدم اطمینان اقتصادی اخیر جهانی است.

از آنجایی که همه گیری جهانی COVID-19 تقریباً به پایان رسیده است، تقاضا برای محصولات فناوری اطلاعات در سراسر جهان شروع به کاهش کرده است. سامسونگ قصد داشت 33.6 میلیون دستگاه تبلت در سال 2022 تولید کند. اما به دلیل تقاضای ضعیف، این شرکت ممکن است نتواند برنامه خود را انجام دهد.

DSCC (Display Supply Chain Consultants) پیش بینی می کند که بازار کلی تبلت در سال جاری 8 درصد کاهش خواهد یافت. با این حال، انتظار می رود که دسته تبلت های پریمیوم (OLED و Mini LED) تا 22 درصد رشد کند.

از این رو، گفته می شود که سامسونگ برنامه جدیدی برای تبلت های پرچمدار نسل بعدی خود دارد. طبق گزارش ها، سری گلکسی تب اس 9 مانند سری گلکسی تب اس 8 سه مدل خواهد داشت. به عبارت دیگر، یک مدل وانیلی، یک نسخه پلاس و یک نسخه فوق العاده وجود خواهد داشت. دو مورد آخر یک پنل OLED را به نمایش می گذارند، در حالی که اولی با صفحه نمایش LCD عرضه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کامل گوشی GALAXY S23+

نظرات در مورد : رونمایی از سری تبلت Galaxy Tab S9 دیرتر از موعد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *