روش بازگرداندن کتابخانه در ویندوز 8.1

ویندوز 8.1

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا بعضی از سوالات جوابی ندارند؟برای مثال اهرام مصر به دست چه کسانی ساخته شده است؟ چه اتفاقی برای Amelia Earhart رخ داد؟و چرا مایکروسافت ویژگی های کتابخانه را در ویندوز 8.1 غیر فعال کرده است؟

ویندوز 8.1
ویندوز 8.1

بخش libraries را در ویندوز 7 به خاطر بیاورید: این بخش یکی از بخش های بسیار مهم (و مفید) و همچنین یک مزیت در این ویندوز بوده است. راهی که شما می توانید بدون جستجو و حرکت در میان فایل ها، فایل هایی را که از دسترس شما خارج است و شما پیدا نمی کنید بیابید.

اما در ویندوز 8 این ویژگی از میان رفته است! شما چه فکر می کنید… هیچ توضیحی نمی توان برای این کار تصور کرد. آیا وجود libraries باعث بسیاری از تماس های tech-support می شود؟ یا اینکه بسیاری از مردم از آن استفاده نمی کنند و به شکلی بی فایده در آمده است؟

اما باز هم من فکر می کنم که این تغییر آنقدر جزیی است که زیاد هم تاثیر آنچنانی.. برروی اکثریت مردم نداشته است. خبر خوب این است که شما  می توانید به راحتی ویژگی libraries را در ویندوز هشت بازگردانید. در اینجا ما نحوه انجام این کار را به شما آموزش می دهیم:

کتابخانه در ویندوز 8.1
کتابخانه در ویندوز 8.1

1-      Internet explorer را باز کنید.برای باز کردن اینترنت اکسپلورر شما می توانید در دسکتاپ و در نوار taskbar برروی آیکون internet explorer  کلیک کرده یا اینکه در start screen با وارد کردن نام file و کلیک برروی internet explorer آن را باز کنید.

2-      برروی زبانه view کلیک کنید.

3-      روی دکمه Navigation pane (که در سمت چپ نوار ابزار است) کلیک کنید و سپس گزینه show libraries را بزنید.

مشاهده می کنید که این تنظیمات بازگشته اند و شما می توانید ازآن استفاده کنید.

اتمام پروژه
اتمام پروژه

حالا شما در مورد libraries چه فکری می کنید و نظرشما در مورد آن چیست؟ به نظر شما این ویژگی ضروری است؟ آیا قبل از اجرا کردن این برنامه چیزی را از دست نداده بودید؟ اما به نظر می رسد شما هم با من هم عقیده هستید که وجود این برنامه بهتر از نبودن آن در ویندوز است.

[divider]

بیشتر بخوانید  10 ویژگی ویندوز 8
نسخه نهایی ویندوز 8
نسخه نهایی ویندوز 8
نسخه نهایی ویندوز 8.1
نسخه نهایی ویندوز 8.1
به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : روش بازگرداندن کتابخانه در ویندوز 8.1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *