رندر سونی اکسپریا XA2 اولترا منتشر شد

اکسپریا XA2 اولترا

شرکت سونی همانند سایر شرکت های برتر جهان , قصد تولید یک گوشی جدید برای سال 2018 را داشت، این شرکت با انتشار عکس هایی از اکسپریا XA2 اولترا، تولید این محصول را قطعی کرد. در ابتدا این محصول با کدی تحت عنوان کد H4233 معرفی شد، اما پس از مدتی شرکت سونی، نام واقعی و قطعی گوشی را در مالزی SIRIM مطرح کرد. بر اساس عکس های منتشر شده از این گوشی، می توان گفت سونی اکسپریا XA2 اولترا محصول چندان متفاوتی نبوده و چیزی متفاوت از گوشی های قبلی سونی نیست.

برخلاف انتظار همه , که فکر می کردند سونی محصولی بالا رده و احتمالا پرچم دار خود را معرفی خواهد کرد , این گوشی به عنوان یک محصول میان رده شناخته شده می باشد. صفحه نمایش این گوشی 6 اینچ بوده و توانایی پخش با کیفیت فول اچ‌ دی را دارد، قسمت بالایی و پایینی این گوشی نیر همواره داراب حاشیه زیادی می باشد اما از دو طرف چپ و راست کمی کم حاشیه تر و باریک تر شده که زیبایی گوشی را ارتقا داده است.

دوربین دوگانه سلفی در قسمت جلو و دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی از ویژگی های مثبت این گوشی به حساب می آید.  سونی و ۴ گیگابایت رم و  ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته که باعث شده از نظر سخت افزاری قابل توجه باشد. سنسور اثر انگشت در بخش پشتی گوشی قرار دارد. پردازنده‌ ی اسنپدراگون ۶۳۰ در این گوشی به کار رفته است که باعث شده قابلیت انجام بسیاری از برنامه ها را داشته باشد.

بر اساس آن چه که در تصاویر مشاهده شده و آن چه که منابع خبر می گویند، سونی اندروید ۸.۰ اوریو را به طور پیش فرض در سونی اکسپریا XA2 اولترا تنظیم کرده است. به احتمال زیاد این گوشی در ماه فوریه در نمایشگاه  CES 2018 پرده برداری شده و معرفی شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اکسپریا R1 و R1 Plus معرفی شد

نظرات در مورد : رندر سونی اکسپریا XA2 اولترا منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *