رندرهای جدید منتشر شده از گلکسی اس 9

گلکسی اس 9

شرکت سامسونگ قصد دارد یک گوشی جدید را در سال 2018 به عنوان پرچم دار خود معرفی کند. این گوشی که گلکسی اس 9 نام دارد , دارای ویژگی ها امکاناتی این که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم. تصاویری که از رندر گلکسی اس 9 منتشر شده است ویژگی های این گوشی را تأیید می کند. گویا شرکت سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 9 را جایگزین گلکسی اس 8 کند.

گلکسی اس 9سامسونگ گوشی های زیادی را تحت عنوان پلاس عرضه کرده است که با مدل های اصلی تفاوت چندانی نداشته و در جزئیات با یک دیگر متفاوت بوده اند اما از قرار معلوم تصمیم گرفته در مدل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس این عادت را کنار گذاشته و اعلام کرده این دو مدل از یک دیگر متفاوت هستند. یکی از تفاوت های این دو گوشی , در دوربین های آن ها است.

گلکسی اس 9گلکسی اس 9 دارای یک دوربین بوده در حالی که گلکسی اس 9 پلاس از دوربین دوگانه بهره مند است. این تفاوت ها در مقایسه با گلکسی اس 8 با نسخه پلاس اش که دارای مشخصات فنی تقریبا یکسان بودند و بزرگ ترین تفاوت آن ها در اندازه صفحه نمایش بود , قابل توجه است. به دلیل اعتراضات زیاد به جایگاه حس گر اثر انگشت گلکسی اس 8 , این بار سامسونگ در گلکسی اس 9 جای سنسور اثر انگشت را به پایین دوربین اصلی تغییر دهد.

گلکسی اس 9صفحه نمایش گر نسخه پلاس 6.1 اینچی بوده و دارای حاشیه بسیار کمی است. با توجه به ابعادی که از گلکسی اس 9 منتشر شده ( ۱۵۷.۷ در ۷۳.۸ در ۸.۵ میلی‌متر ) , نسبت به مدل قبلی خود کوتاه تر است. از آن جا که ضخامت آن ۸.۵ میلی‌ متر بوده و نسبت به گلکسی اس 8 باریک تر است پس به یک باتری قوی تر از باتری گلکسی اس 8 مجهز خواهد بود.

استفاده از دو دوربین در پنل پشتی , قدمی جدید برای سامسونگ است که در گوشی گلکسی اس 9 انجام خواهد داد. این ویژگی کیفیت عکاسی را در این گوشی ها ارتقا بخشیده است. به احتمال زیاد سامسونگ این دو نسخه را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد. این گوشی در چهار رنگ تولید خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گلکسی واچ 5 ممکن است با 3 مدل معرفی شود

نظرات در مورد : رندرهای جدید منتشر شده از گلکسی اس 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *