راهنمای خرید نرم افزار حضور و غیاب

حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب شرکت دنیای پردازش (Attendance software) یکی از جامع ترین نرم افزار‌ها در حوزه اتوماسیون ساعت حضور و غیاب می باشد و در یک نسخه بدون هیچ نوع محدودیتی در تعریف تعداد کارمندان، تعریف تقویم و تعریف شیف کاری به مشتریان دستگاه حضور و غیاب عرضه میگردد.

ما بر این باوریم که دستگاه به تنهایی نمی تواند محاسبات تردد را انجام بدهد، بدون استفاده از نرم افزار حضور و غیاب، این دستگاه غیر کاربردی می باشد و مشتریان هم باید بدون پرداخت هزینه اضافی آن را از فروشندگان دستگاه دریافت کنند.

ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب

در زیر به بعضی از مشخصات این نرم افزار اشاره می کنیم:

  • نرم افزار تحت ویندوز و تحت شبکه حضور و غیاب
  • توانایی تعریف پرسنل مختلف و ایجاد نمودن محدودیت برای آنها برای استفاده از منوهای مورد نظر مدیریت
  • توانایی تعریف اطلاعات پرسنلی برای هر یک از پرسنل و تصاویر هر کدام از آنها
  • امکان ذخیره سازی اطلاع پرسنل به شکل دستی
  • امکان ذخیره سازی اضافه کاری ها و مشخص نمودن اضافه کارهای مجاز در سازمان
  • قابلیت وارد نمودن مقدار اضافه کار، تاخیر و غیبت، اضافه کاری های روز تعطیل ، شب کاری ها و…
  • توانایی تعریف شیفت های متنوع برای هر کدام از کارمندان
  • توانایی تعریف اضافه کاری ها به صورت حداکثر و مرخصی های ساعتی در روز
  • گزارش گیری کارکرد به تفکیک روزها
  • گزارش گیری تاخیرها و گزارش کسری کارها
  • گزارش گیری ماموریت ها و مرخصی های ساعتی در روز
  • گزارش گیری مرخصی ها که شامل مرخصی بدون حقوق ، تشویقی ، استعلاجی ، استحقاقی و … می باشد
  • گزارش گیری اضافه کاری ها که شامل : اضافه کار اول وقت ، اضافه کار آخر وقت و اضافه کار روزهای تعطیل می باشد

خرید ساعت مناسب حضور و غیاب

در دنیای پیشرفته امروزی، ساعت حضور و غیاب دارای تنوع بسیار زیادی است که خرید بهترین ساعت حضور و غیاب را برای سازمان ها کمی دشوار و پیچیده شده است.

اندیشه نگار غرب به عنوان مرکز فروش دستگاه حضور و غیاب در سه استان کرمانشاه و ایلام و کردستان در کنار شما عزیزان است.

ما می کوشیم که با ارائه دانش مورد نیاز از بین برند های متفاوت حضور و غیاب در ایران، شما را در این امر یاری کنیم که با معرفی و مقایسه بهترین انواع ساعت حضور و غیاب تشخیص چهره، تشخیص عنبیه و اثر انگشتی و کارتی موجود در بازار بتوانید بهترین ساعت حضور و غیاب را با قیمتی مقرون به صرفه و ارزان برای مجموعه خود تهیه نمایید.

دستگاه حضور و غیاب امکان مدیریت ساعت حضور و غیاب پرسنل و پرداخت ها را فراهم کرده که این موضوع برای هر کسب و کاری بسیار اهمیت دارد.

 

نرم افزار مناسب دستگاه حضور و‌ غیاب

نرم افزار حضور و غياب موجب خواهد شد که نظارت و مديريت پرسنل به بهترین نحو اجرا شود و از کم کاري ها هم کاسته می شود.

همچنین اين اطمينان براي افراد ایجاد مي شود که به هيچ وجه حقي از آنها ضايع نمی شود و تمامی حسابرسي ها بر اساس قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سيستم امکان پذیر است.

با اتوماسيون کردن حضور و غياب و استفاده از نرم افزار حضور و غیاب در يک سازمان، تمام عمليات مرتبط به تردد پرسنل که مرخصيها، مأموريتها، اضافه‌کاري، شيفتها، تقويم‌کاري و کارکرد پرسنل هستند، ثبت می شود و قابل بازيابي می باشد.

نرم افزار حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب دنیای پردازش

برنامه PW Kara یک برنامه حضور و غیاب تحت ویندوز می باشد که برای انجام محاسبات عملکردهای پرسنل با پشتیبانی همه ضوابط قانون کار است.

این برنامه تحت سیستم عامل ویندوز است و بانک اطلاعاتی آن Microsoft SQL Server است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه های حضور و غیاب به سایت ما مراجعه کنید.

نرم افزار PW Kara Web نسخه تحت وب نرم افزار PW Kara است که طبق اعتراف کاربران بهترین نرم افزار حضور و غیاب موجود در بازار ایران می باشد.

عملکرد های مختلف و متعدد در آن به همراه User Friendly بودن آن و ارائه اطلاعات متنوع، این نرم افزار را به جامع ترین نرم افزار حضور و غیاب در کل کشور تبدیل کرده بگونه ای که امروزه دهها هزار سازمان، شرکت، کارخانه و کارگاه در سراسر کشور از آن استفاده دارند.

نسخه وب این نوع نرم افزار با داشتن معماری 5 لایه نه تنها سرعت بالایی در پاسخگویی و تبادل اطلاعات دارد، بلکه دارای امنیت بسیار بالا نیز است.

همکاران ما ئر دنیای پردازش آماده پاسخ گویی به تمام سوالات شما هستند. شما می توانید قبل از انجام خرید با ما در ارتباط باشید و از همکاران ما بهترین راهنمایی را دریافت کنید.

دنیای پردازش با تجربه چندین ساله خود در این حوزه در خدمت شما عزیزان می باشد.

ویژگی استفاده از نرم افزار حضور و غیاب

استفاده از نرم افزار حضور و غیاب مسلما دارای مزایایی می باشد:

انواع گزارشات مدیریتی ازعملکرد پرسنل

یکی از چالش ها و‌ دغدغه های مدیران در اختیار داشتن انواع اطلاعات میله‌ای‌، دایره‌ای و… از وضعیت کارمندان سازمان می‌باشد که ما در نرم‌افزار حضور و غیاب دنیای پردازش این موضوع را حل نموده ایم، شما قادرید در هر لحظه به شکل آنلاین و از طریق گوشی موبایل خود به گزارشات مدیریتی سازمان دسترسی داشته باشید و عملکرد سازمان خود را بررسی کنید.

داشبورد اختصاصی و آنلاین کارمندان

هر پرسنل بعد از ورود به پنل اختصاصی خود‌ فهرستی شامل تقویم کاری و داشبورد حضور و غیاب را می بینند، در این قسمت از نرم‌افزار حضور و غیاب تحت وب دنیای پردازش، هر کارمند امکان ثبت درخواست مرخصی‌، ماموریت‌ ها و اضافه کاری ها و یا تغییرات در ساعت کاری را خواهد داشت که اعمال نهایی هر مورد پس از تایید مدیران مرتبط امکان ‌پذیر می باشد.

یکپارچگی با نرم‌افزارهای حقوق و دستمزد

در پکیج مدیریت کسب و کار دنیای پردازش، شما می توانید که دریافت یک خروجی برای اتصال به انواع نرم‌افزار حقوق و دستمزد را داشته باشید. همچنین شما قادرید به جهت ساده‌ سازی فرآیند محاسبات مالی در پایان هر ماه، از ماژول حقوق و دستمزد دنیای پردازش که با نرم‌افزار حضور و غیاب یکپارچه است استفاده نمایید.

در نتیجه مدیریت و بخش حسابداری به سادگی متوجه انجام وظایف کارمندان می شود و بر عکس روش‌ های سنتی که زمان زیادی از واحد مالی می‌گیرد،‌ پرداخت دستمزد ها فقط با چند کلیک و به سادگی امکان پذیر است.

ثبت ساعت کاری برای نیروی  دورکار

با توجه به آپدیت ‌های جدید برنامه دنیای پردازش‌، کاربر می‌تواند به قسمت تقویم ساعت کاری خود وارد بشود و دکمه ورود را بزند.

پس از پایان کار هم دکمه خروج را بزند و تمام ساعت کاری خود را ثبت نماید، البته پیش از رونمایی از آپدیت جدید، ساعت کاری پرسنل به وسیله ساعت حضور و غیاب وارد سامانه می‌شد.

حتی زمانی که کارمند که ساعت کاری خود را فراموش می کرد که وارد کند،‌ می‌توانست از قسمت تقویم های کاری درخواست تغییر ساعت کاری داده و در صورت تایید مدیر مرتبط‌ این درخواست کارمند اعمال می‌ شد.

هر پرسنل یا کارمند می‌تواند به سادگی وارد ماژول حضور و غیاب و بعدا ساعت‌ های کاری شود و ساعت‌ های حضور خود در شرکت را ثبت نماید.

البته با خصوصیات جدید دنیای پردازش که شامل ثبت حضور و غیاب بر طبق لوکیشن است‌، به این کار احتیاجی نخواهید داشت.

تعیین محدوده جغرافیایی برای ثبت ساعت کاری در نرم‌افزار حضور غیاب آنلاین دنیای پردازش

مدیران کسب و کارها و صاحبان مشاغل می‌توانند از قسمت تنظیمات داشبورد نرم‌افزار حضور غیاب آنلاین دنیای پردازش یک یا چند لوکیشن خاص تعریف نمایند.

در این حالت حضور و غیاب پرسنل در ماموریت‌ های کاری، حضور فریلنسرها در محل کار خود و حتی پرسنلی که حضوری در شرکت کار می‌نمایند، ساده تر و مطمئن ‌تر ثبت می‌ گردد.

همچنین می‌توان موقعیتی برای بازاریابانی که به شکل حضوری مشغول به کار هستند، تعیین کرد و از صحت عملکرد آن‌ ها در زمان تعیین شده اطمینان داشت.

 

نصب و راه اندازی ساعت حضور و غیاب و نرم افزار حضور و غیاب

استفاده از نرم افزار حضور و غیاب راه حل خوبی برای کنترل تردد پرسنل است و قابلیت های زیادی دارد که می تواند در مدیریت بهتر کسب و کار به شما کمک کند.

نرم افزار های حضور و غیاب قابلیت یکپارچه سازی و مطابقت با برنامه های حقوق و دستمزد را دارند.

دستگاه حضور و غیاب، علاوه بر سخت افزار به یک نرم افزار نیز هم زمان احتیاج دارند.

این نرم افزار بر روی کامپیوتر قابلیت نصب و اجرا دارد و برای دیدن تردد اشخاص در پایان هر ماه کاری برای بررسی های مورد نیاز تولید شده اند.

به خوبی می توان در نرم افزار قوانین تردد شرکت را تعریف نمود تا برای همه افراد یا تعدادی از آن ها استفاده شود و در شرایط وجود تعریف چند شیفت کاری یا وجود قوانین متفاوت امکان ثبت مجزای آن ها و اختصاص دادن آن به اشخاص مورد نظر اقدام نمود.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : راهنمای خرید نرم افزار حضور و غیاب

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *