رابط کاربری One UI 6.0 یک گزینه انقلابی

رابط کاربری One UI 6.0 یک گزینه انقلابی

سامسونگ کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود را در 12 اکتبر برگزار کرد، جایی که بسیاری از ویژگی های جدید مربوط به One UI 5 را اعلام کرد و همچنین فاش کرد که سری Galaxy S22 نسخه پایدار نرم افزار مبتنی بر Android-13 را تا پایان اکتبر دریافت خواهد کرد. پس از این رویداد، یکی از مدیران سامسونگ تایید کرد که این شرکت بر روی به‌روزرسانی‌های یکپارچه کار می‌کند و ممکن است با One UI 6 معرفی شود. مدیر اجرایی همچنین اطلاعاتی درباره برنامه‌های عرضه One UI 5 فاش کرد. بیایید به جزئیات نگاه کنیم.

هیسون (سالی) جئونگ، معاون سامسونگ الکترونیکس و مسئول توسعه رابط کاربری One UI، طی مصاحبه‌ای با Android Authority، فاش کرد که این شرکت کره‌ای در حال برنامه‌ریزی برای عرضه به‌روزرسانی پایدار One UI 5.0 برای تقریباً همه موارد سازگار است. پرچمداران (از جمله گوشی های تاشو و سری گلکسی اس 21) تا قبل از پایان سال جاری.

علاوه بر این، سالی تأیید کرد که تیم One UI در حال حاضر روی ارائه به‌روزرسانی‌های یکپارچه کار می‌کند و ممکن است سال آینده با One UI 6 عرضه شود. در حال حاضر، هیچ یک از تلفن‌های هوشمند گلکسی دارای ویژگی به‌روزرسانی بدون درز اندروید نیستند، به این معنی که گوشی‌ها برای نصب به‌روزرسانی به حالت تعمیر و نگهداری راه‌اندازی مجدد می‌شوند، که باعث می‌شود 10 تا 20 دقیقه قبل از استفاده از دستگاه منتظر بمانید. با ارائه این قابلیت، گوشی های سامسونگ به روز رسانی ها را در پس زمینه دریافت و نصب می کنند و پس از اتمام نصب، راه اندازی مجدد می شوند.

علاوه بر این، مدیر اجرایی شایعات مبنی بر اینکه One UI به Chromebookها و تلویزیون ها خواهد آمد را رد کرد. او گفت: “هیچ برنامه ای برای One UI برای عرضه محصولات دیگر مانند تلویزیون، کروم بوک و غیره وجود ندارد.”

سامسونگ ماه هاست که One UI 5 را آزمایش می کند. همانطور که گفته شد، این شرکت تا پایان ماه اکتبر به‌روزرسانی ثابت سیستم‌افزار سری گلکسی S22 را ارائه خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy F54 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

نظرات در مورد : رابط کاربری One UI 6.0 یک گزینه انقلابی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *