دو ویژگی سامسونگ گلکسی اس ۸ که باعث اذیت کاربرانش خواهد شد

در حال حاضر شاید بتوان گفت که دیگر چیزی وجود ندارد که درباره گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ نمی‌دانیم. با توجه به گزارشاتی که خبرگزاری‌های مختلف ارائه داده‌اند، و با توجه به تصاویری که از این گوشی بیرون ‌آمده است، تقریبا همه چیز درباره این گوشی مشخص است.

حال با این که سامسونگ هیج یک از این اطلاعات را تائید نکرده است، ولی باز هم با اطلاعات موجود، دو ویژگی در این گوشی وجود خواهد داشت که در صورت درست بودن، باعث اذیت کاربرانش خواهد شد.

اول از همه، در صورتی که تصاویر موجود درست باشند، سامسونگ نمایشگر خود را عملا با یک لوگو که در صفحه نمایش ضاهر می‌شود، بدریخت خواهد کرد. طبیعتا هیج کسی دوست ندارد که لوگویی همیشه قسمتی از گوشی را بگیرد. باید امیدوار بود که این لوگو تنها موقع روشن شدن گوشی نشان داده شود.

مشکل دومی که ظاهرا گلکسی اس ۸ خواهد داشت، حسگر اثر انگشت این گوشی می‌باشد. با توجه به تصویری که در بالا مشاهده می‌فرمایید، این حسگر بغل دوربین گوشی قرار گرفته است، که یک طراحی بد می‌باشد. علاوه بر این که این امر باعث می‌شود که این طراحی بسیار زشت به نظر برسد، همچنین ممکن است که کاربر پسند هم نباشد. فرض کنید هر بار که می‌خواهید از این حسگر استفاده کنید، دستتان به دوربین عقب گوشی خورده و باعث لک برداشتن آن شود.

البته این تصویر یکی از تصاویر منتشر شده توسط Blass می‌باشد که سابقه موثقی در انتشار و افشای تصاویر دارد، ولی ممکن است که تنها تصویری از پروتوتایپ این گوشی بوده و تصویر واقعی گلکسی اس ۸ سامسونگ نباشد.

به هر حال بایستی منتظر عرضه رسمی این گوشی توسط سامسونگ بمانیم، و ببینیم که گزارشات ارائه شده در رابطه با این گوشی تا چه اندازه‌ای درست بوده‌اند. انتظار می‌رود که این گوشی در ماه فوریه و یا مارس ۲۰۱۷ عرضه شود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی کروم بوک رده بالا GALAXY CHROMEBOOK سامسونگ

نظرات در مورد : دو ویژگی سامسونگ گلکسی اس ۸ که باعث اذیت کاربرانش خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *