دل از لپ تاپ بسیار باریک ورکستیشنی Precision 5470 رونمایی کرد

دل از لپ تاپ بسیار باریک ورکستیشنی Precision 5470 رونمایی کرد

شرکت دل به تازگی از قدرتمندترین لپ تاپ ورکستیشنی جهان با پنل نمایشگر 14 اینچی به نام Precision 5470 رونمایی کرد. نوت بوکی که باریک و سبک ترین لپ تاپ ورکستیشنی شناخته می شود.

به ادعای دل این مدل کوچک، باریک و قدرتمندترین لپ تاپ 14 اینچی ورکستیشنی است. دل آن را با پردازنده نسل دوازدهم سری H اینتل همراه کرده که برای تولیدکنندگان محتوا، طراحان و برخی کاربری های سنگین توسعه یافته است.

شرکت آمریکایی قصد دارد طی هفته های آینده Precision 5470 را به بازار عرضه دارد. این مدل حداکثر 4 ترابایت حافظه اس اس دی با 64 گیگابایت حافظه رم DDR5 دارد. همچنین از گرافیک قدرتمند RTX A1000 انویدیا هم قدرت می گیرد. دل برای بخش کولینگ از سیستم جدیدی بهره گرفته تا بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. همچنین یک سیستم هوش مصنوعی خاصی دارد که موجب بهینه سازی عملکرد لپ تاپ از نظر باتری و نرم افزاری باتوجه به نوع کاربری می شود.

دل از لپ تاپ بسیار باریک ورکستیشنی Precision 5470 رونمایی کرد

یک سیستم امنیتی خاص هم در Precision 5470 تعبیه شده که هنگام دور شدن کاربر از دستگاه و قرار گرفتن فرد دیگر نور نمایشگر کاهش پیدا می کند. گذشته از آن قابلیت اتصال سیمی و بی سیم فراهم آمده تا همیشه به شبکه اینترنت متصل بود. ضخامت Precision 5470 تنها 11 میلیمتر بوده و 1.4 کیلوگرم وزن دارد. همچنین باید به صفحه نمایش 14 اینچی IPS با وضوح 2560×1600 پیکسل با پشتیبانی 100 درصدی از گستره رنگی sRGB و حداکثر شدت روشنایی 500 نیتی اشاره کرد.

در بخش باتری از یک پک 73 وات ساعتی بهره گرفته شد که به وسیله فناوری شارژ سریع 150 واتی شارژ می شود. در کنار این نوت بوک قدرتمند یک لپ تاپ جدید به خانواده Latitude افزود که  Latitude 7330 Ultralight نام داشته و باریک و کوچکترین نوت بوک 13 اینچی جهان قلمداد می شود.

برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت شرکت Dell مراجعه کنید. انتظار داریم برند مورد اشاره مدل های دیگری هم معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دل و رونمایی کانسپت کنترلر Nyx در CES 2023

نظرات در مورد : دل از لپ تاپ بسیار باریک ورکستیشنی Precision 5470 رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *