دلایل قانع کننده برای خرید گلکسی اس 9 سامسونگ

گلکسی اس 9

کمپانی محبوب سامسونگ بر طبق روال همیشگی خود هر سال از دو گوشی پرچمدار جدید و فوق العاده رونمایی می کند، گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس اگر چه از نظر طراحی و شکل ظاهری شان تفاوت چشم گیری نسبت به مدل قبلی ندارند ولی همچنان از ویژگی ها و بهبودهایی بهره مند شده اند که می تواند به مذاق دوست داران و مشتریان خوش آید. در ادامه ی این خبر با ما باشید تا از این قابلیت ها برای شما بیشتر حرف بزنیم.

محل قرارگیری سنسور اثر انگشت

اولین ویژگی گوشی جدید کمپانی محبوب سامسونگ یعنی گوشی گلکسی اس ۹ ساده ترین آن ها نیز هست، اگر شما یکی از کاربران گوشی های گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس باشید از شنیدن این خبر خیلی خوش حال می شوید چون محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت در این مدل جدید عوض شده است و در بخش زیرین قسمت دوربین تعبیه شده است و به همین دلیل دیگر با مشکل لمس دوربین و کثیف شدن لنز مواجه نخواهی شد. البته ممکن است شما بگویید که فاصله لنز دوربین و اسکنر تشخیص اثر انگشت خیلی کم است و ممکن است باز هم لنز دوربین کثیف شود ولی این حالت به نسبت گوشی گلکسی اس ۸ خیلی کم تر است.

پردازش تصویر چند فریمی

از دیگر ویژگی های این گوشی جذاب و فوق العاده پردازش تصاویر چند فریمی است. این نکته یکی از مهم ترین و برجسته ترین ویژگی های خانواده ی گلکسی اس ۹ به حساب می آید، به لطف پردازنده ی سیگنال تصویر جدید، پرچم داران جدید از راه رسیده کمپانی سامسونگ قادر به بهره گیری از چندین تصویر برای کاهش نویز در پردازش ثانویه هستند.

گشودگی لنز متغیر

این گوشی جدید کمپانی سامسونگ همچنین دارای یک ویژگی دیگر نیز هست، گشودگی دهانه ی لنز متغیر دوربین های گوشی های ساخت کمپانی سامسونگ بیشترشان در نور کم کارایی خوبی ندارند و این کمپانی با امید تغییر این رویه در گلکسی اس 9 از لنزی استفاده کرده که گشودگی آن بین f/1.5 و f/2.4 متغییر است. این دوربین هنگام تصویر برداری از مناظر درخشان و برای جلو گیری از افزایش بیش از نور از دیافراگم f 2.4 استفاده می کند و همچنین در مناظری با نور و روشنایی کم از دیافراگم کم آن بهره می برد که جذب روشنایی را نسبت به گوشی گلکسی اس ۸ تا ۲۸ درصد افزایش می دهد، البته هنگامی که کاربر این قابلیت را در حالت دستی قرار بدهد می تواند هر گزینه ای را بر اساس اولویت های خود انتخاب کند.

گلکسی اس 9

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

3/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : دلایل قانع کننده برای خرید گلکسی اس 9 سامسونگ

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. کلا این دو نسل با هم فرق دارن ، نوت بزرگه به عنوان فبلت استفاده میشه اما سری اس بیشتر روی موبایل فوکوس داره تا بزرگ بودن صفحه نمایش بستگی به علاقه و احساستون بهگوشی داره کلا هر دو پرچمدارای اصلی سامسونگن از نظر کیفیت هر دو خوبن