دستگاه جدید ناشناخته ای از سوی گوگل در راه است

دستگاه جدید ناشناخته ای از سوی گوگل در راه است

یک دستگاه بی سیم ناشناخته گوگل در وب سایت FCC ایالات متحده پیش از مراسم بزرگ پاییز این شرکت رویت شده است. FCC هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه این دستگاه جدید چه خواهد بود، فاش نمی کند. این دستگاه با شماره مدل G28DR در وب سایت فهرست شده و از بلوتوث و وای فای پشتیبانی می کند.

همانطور که در ابتدا توسط 9to5Google مشاهده شد، دستگاه Google با شماره مدل G28DR در وب سایت FCC رویت شد. این دستگاه برای استفاده با بلوتوث و وای فای تایید شده است. با هیچ گزینه اتصال رایج دیگری مانند NFC یا UWB فهرست نشده، بنابراین احتمالاً یک گوشی هوشمند یا تبلت نخواهد بود. همچنین مشخص شده است که دستگاه مرموز دارای یک باتری 3.65 ولتی خواهد بود.

برای آزمایش سیگنال، دستگاه Google از طریق USB به یک لپ‌تاپ متصل شد، که نشان می‌دهد دستگاه از طریق اتصال USB استاندارد قابل شارژ خواهد بود. این دستگاه می‌تواند عضو بعدی مجموعه Nest گوگل باشد، زیرا این شرکت امسال دستگاه‌های هوشمند زیادی را معرفی نکرده است.

جزئیات مربوط به این دستگاه ناشناخته گوگل هنوز بسیار کم است.  غول فناوری البته هنوز هیچ جزئیاتی در مورد آن فاش نکرده و امیدواریم در روزهای آینده بیشتر در مورد آن بدانیم. در اخبار مرتبط، گوگل اخیراً شروع به عرضه نسخه بتا اندروید 13 برای پیکسل 6a کرده است. نسخه بتا جدید اندروید 13 تنها نسخه بتایی خواهد بود که پیکسل 6a قبل از ارتقا مستقیم به سیستم عامل اندروید 13 دریافت خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رود Pixel 6a یک به‌روزرسانی OTA دریافت کند که سطح وصله امنیتی را تا ماه اوت افزایش می‌دهد.

در سوی دیگر سیستم عامل اندروید 13 هم ماه سپتامبر ابتدا برای گوشی های پیکسل و سپس برای سایر دیوایس ها شروع به انتشار خواهد کرد. شرکت گوگل سخت در تلاش بوده تا بتواند آپدیت را زودتر از موعد ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دیکشنری آنلاین گوگل

نظرات در مورد : دستگاه جدید ناشناخته ای از سوی گوگل در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *