دستبند تناسب اندام Garmin Vivosmart 5 معرفی شد

دستبند تناسب اندام Garmin Vivosmart 5 معرفی شد

دستبند تناسب اندام Garmin Vivosmart 5 به تازگی معرفی شده و با بهبودهایی نسبت به مدل قبلی همراه است. Vivosmart 5 دارای صفحه نمایش OLED بزرگتر، بند های قابل تعویض و دکمه فیزیکی است. ساعت هوشمند جدید گارمین در دو سایز و دارای باتری است که با شارژ کامل تا 7 روز عمر دارد. Garmin Vivosmart 5 به سفارش آمازون با قیمت 149.99 دلار در دسترس است.

Garmin Vivosmart 5 با 66 درصد بهبود در سایز صفحه نمایش نسبت به مدل قبلی، دارای ابعاد 10.5×18.5mm است. رزولوشن آن 88 در 154 پیکسل بوده، بنابراین پنل OLED نمایش بهتری از متن را نسبت به Vivosmart 4 ارائه می دهد. نمایشگر بزرگتر همچنین به این معنی است که استفاده از صفحه لمسی را آسان می سازد. دکمه فیزیکی در Garmin Vivosmart 5 در زیر نمایشگر قرار دارد، اما این دکمه در Garmin Vivosmart 4 وجود نداشت.

دستبند تناسب اندام Garmin Vivosmart 5 معرفی شد

دارندگان Garmin Vivosmart 5 می توانند بندهای دستبند خود را تعویض کنند و علاوه بر استفاده طولانی مدت از ساعت هوشمند تا 7 روز قبل از نیاز به شارژ مجدد، استفاده کنند. عمر باتری با عملکرد ردیابی خواب کاهش می یابد. Vivosmart 5 برای فعالیت های شنا بسیار مناسب است و می تواند تا دو هفته اطلاعات فعالیت را ذخیره کند. جدا از نبض ox و ردیابی خواب، Vivosmart 5 همچنین نظارت بر ضربان قلب، SpO2 و سایر ویژگی های سلامتی و تناسب اندام را ارائه می دهد. یک ماژول GPS در دستگاه برای ردیابی تناسب اندام هم قرار دارد.

هر دو سایز کوچک/متوسط ​​و بزرگ Garmin Vivosmart 5 با قیمت 149.99 دلار در وب سایت Garmin به فروش می رسند. مدل کوچکتر در گزینه های مشکی، نعنایی  و سفید عرضه می‌شود. ساعت هوشمند بزرگتر در حال حاضر فقط در رنگ مشکی به فروش خواهد رسید. مشخص نیست آیا استقبال خوبی از محصول تازه معرفی شده گارمین صورت می گیرد تا در بازارهای مختلفی به فروش برسد یا خیر.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت گارمین رجوع کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از ساعت هوشمند گارمین Forerunner 265

نظرات در مورد : دستبند تناسب اندام Garmin Vivosmart 5 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *