در آینده ای نزدیک منتظر انتشار بروزرسانی جدید آی او اس 11 باشید!

آی او اس 11

شرکت اپل با ارائه آپدیت جدید آی او اس 11 بسیاری از مشکلات کاربران را حل کرده و واکنش های بسیار مثبتی را از طرفداران خود دریافت کرده است. هنوز عرق زحمات عرضه این بروز رسانی از پیشانی این شرکت پاک نشده بود که سخن گوی آن ها درباره یک آپدیت دیگر برای آی او اس ۱۱ صحبت کرد و گفت که این بروز رسانی مهم ترین و بزرگ ترین آپدیت برای آی او اس 11 خواهد بود و با عنوان آی او اس ۱۱.۴ عرضه خواهد شد.

با نگاهی به آپدیت های امسال شرکت اپل برای آی او اس 11 متوجه می شویم که این شرکت بیشترین تمرکز خود را برای از بین بردن مشکلات و باگ هایی که کاربران از آن ها شکایت می کردند , گذاشته و ویژگی و امکانات جدیدی به همراه این آپدیت ها عرضه نشده است اما این بار شرکت اپل تصمیم گرفته است همراه با ارائه ی آی او اس ۱۱.۴ , قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را نیز در اختیار کاربران خود قرار دهد , برخی می گویند در این نسخه اپلیکیشن های جدیدی نیز عرضه خواهد شد که قابلیت های این سیستم عامل را واضح تر و پر رنگ تر می کند.

در این میان اپل با تأیید این که یکی از ویژگی های آی او اس ۱۱.۴ برای پورتال توسعه دهندگان ClassKit است , به بسیاری از شایعات خاتمه داد. در این نسخه اپل , باری دیگر آموزش را مورد هدف قرار داده و اپلیکیشن school work را برای ایجاد ارتباط معلمان و دانش آموزان ارائه می دهد.

آی او اس 11

یکی دیگر از ویژگی های جذاب آی او اس 11.4 , AirPlay 2 است که امکان دسترسی به آهنگ های خود در آیفون و آیپد را به صورت هم زمان در چندین دستگاه , با استفاده از وایرلس را فراهم کرده است. به صورتی که می توانید با پخش موزیک از چند دستگاه بهره مند شوید.

از دیگر مزایای این نسخه , مجهز بودن آن به Messages on iCloud است. هر چند که بسیاری از کاربران اپل انتظار داشتند این ویژگی را در آی او اس ۱۱.۳ داشته باشند اما شرکت اپل تصمیم گرفته این اپ را در آی او اس ۱۱.۴ ارائه دهد که به وسیله آن می توان تمامی پیام ها و مکالمات و عکس های و فایل های ارسال یا دریافت شده در آی مسیج را ذخیره کرد.

اگر می خواهید بدانید که این نسخه از آی او اس با این امکانات کی به بازار عرضه می شود , باید بگوییم که متاسفانه شرکت اپل تاریخی برای زمان ارائه آن مشخص نکرده است , اما از فعالیت های این شرکت می توان حدس زد نسخه های بتای این به‌ روزرسانی قبل از برگزاری مراسم WWDC 2018  اپل , در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : در آینده ای نزدیک منتظر انتشار بروزرسانی جدید آی او اس 11 باشید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *