درز تصویری از گوشی اوپو Reno7 Z

درز تصویری از گوشی اوپو Reno7 Z

اوپو اخیراً سری Reno7 5G را در هند عرضه کرده بود. اما اخیراً گزارش داده‌ایم که این شرکت روی گوشی دیگری از همین سری کار می‌کند که Reno7 Z 5G نام دارد. به تازگی طراحی رسمی این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است.

رندرهای فاش شده در توییتر کاربر @TheLeaks3 منتشر شد. این تصاویر گوشی هوشمند آینده را در تمامی زوایا نشان می دهد. با نگاهی به تصاویر، می‌توانیم گوشی هوشمند نسبتاً باریکی را مشاهده کنیم که دارای دوربین سه‌گانه در عقب است که از دو سنسور بزرگ دوربین و یک سنسور کوچک‌تر در بین آن برخوردار است. در همین حال، قسمت جلو دوربین سلفی حفره دار دارد. علاوه بر این، رندرها همچنین نشان می‌دهند که Reno7 Z 5G در دو نوع رنگی نیز عرضه خواهد شد.

جالب اینجاست که به نظر می رسد Reno7 Z کاملاً شبیه به اوپو A96 5G است که ماه گذشته عرضه شد. این مدل طراحی شبیه به رندرهای اخیرا فاش شده دارد، اما تنها دارای پیکربندی دوربین دوگانه در عقب است که جایگزین سه دوربین در Reno7 Z شد. اگرچه A96 5G دارای فلاش LED حلقه ای بوده که این دو سنسور را احاطه کرده است. بنابراین، با توجه به اینکه Reno7 Pro نیز از ویژگی مشابهی برخوردار بوده، ممکن است شاهد آشکار شدن آن در Reno7 Z باشیم.

به جز تصاویر رندر شده موردبحث، اطلاعات دیگری از تصاویر استنباط نمی شود. اگرچه گزارش قبلی ما نشان داده است که این مدل دارای شماره CPH2343 است و به یک چیپست  Snapdragon مجهز می شود. این چیپست می تواند Snapdragon 480+ با 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 باشد. این گوشی هوشمند همچنین دارای گواهینامه TUV Rheinland است و از یک بسته باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی قدرت می گیرد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. در حالی که تاریخ رونمایی هنوز مشخص نیست، یکی دیگر از افشاگران به نام chunvn8888 ادعا کرد که این گوشی هوشمند در کنار Reno7 در مارس 2022 معرفی خواهد شد.

درز تصویری از گوشی اوپو Reno7 Z

در اخباری مرتبط افشاگار قابل اعتماد Digital Chat Station پوستری در Weibo به اشتراک گذاشت که نه تنها طراحی تلفن هوشمند سری Find X5 را نشان می دهد، بلکه محصولات اعلام نشده دیگری مانند تبلت OPPO Pad و Earbuds Enco X2 TWS را نیز به نمایش می گذارد. در حالی که OPPO این محصولات را تایید یا تکذیب نکرده، پوستر فاش شده نگاه خوبی به دستگاه های آینده اوپو دارد.

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو Reno 7A با پردازنده Snapdragon 695 معرفی شد

طراحی Find X5 (Pro) جدید نیست زیرا اخیرا سایت Winfuture.de رندرهای مطبوعاتی لو رفته از محصول مورد اشاره را منتشر کرد. همچنین افشای اطلاعات در ماه گذشته نشان داد که از ایربادز Enco X2 با چه ویژگی هایی از راه می رسد.

پوستر فاش شده نمایی از اولین تبلت OPPO را نشان می دهد که احتمالاً OPPO Pad نام دارد. این تصویر نشان داده که لبه بالایی تبلت دارای یک جفت اسپیکر و یک کلید پاور خواهد بود. قسمت عقب تبلت دارای یک دوربین به همراه فلاش LED است. گزارش های اخیر افشا کردند که OPPO Pad دارای صفحه نمایش 11 اینچی IPS LCD با حاشیه های باریک است. این تبلت دارای وضوح تصویر 2560 در 1600 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز است. ممکن بوده دوربین جلو 8 مگاپیکسلی و دوربین عقب 13 مگاپیکسل باشد. همچنین دستگاه دارای اسکنر اثر انگشتی نخواهد بود و در مقابل حسگر تشخیص چهره دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز تصویری از گوشی اوپو Reno7 Z

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *