درز اطلاعاتی از گوشی IQOO 11 5G

درز اطلاعاتی از گوشی IQOO 11 5G

طراحی گوشی هوشمند iQOO 11 5G قبل از عرضه قریب الوقوع این گوشی در هند و مالزی فاش شده است. iQOO در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی های هوشمند جدید تحت سری 11 5G خود است.

طبق گزارش ها، iQOO 11 و 11 Pro به زودی راهی بازار چین می شوند. این تلفن های پریمیوم در قفسه های فروشگاه ها در مناطق دیگر نیز عرضه خواهند شد. با این حال، iQOO جزئیات تاریخ عرضه سری iQOO 11 5G را مخفی نگه می دارد. با این حال، پاراس گوگلانی، مشاور اطلاعاتی موفق شد نوع چینی را با شماره مدل iQOO V2243A بیابد.

به همین ترتیب، Paras پیشنهاد می‌کند که نوع هندی iQOO دارای شماره مدل iQOO I2209 است. اکنون مدل وانیلی iQOO 11 5G در قالب یک رندر طراحی لو رفته در اینترنت ظاهر شده است.

قابل ذکر است که 11 5G جانشین iQOO 9 خواهد شد که اخیراً راه اندازی شده است. اکنون، یک راهنمای Weibo به ما نگاهی اجمالی به ماژول دوربین عقب گوشی می دهد. همچنین، گزینه های رنگ iQOO 11 را نشان می دهد.

به نظر می رسد iQOO 11 5G دارای تنظیمات دوربین عقب مستطیلی با چند بریدگی دوربین بزرگ است. همچنین، سومین بریدگی کوچک برای قرار دادن ماژول فلاش LED وجود دارد. علاوه بر این، ماژول دوربین دارای متن “Powered by V2” در پایین است. این گزارش‌های قبلی را تأیید می‌کند که پیش‌بینی می‌کردند مدل‌های iQOO 11 وانیلی تراشه ISP V2 را بسته‌بندی کنند.

برای کسانی که نمی دانند، ISP سفارشی Vivo عکس های حالت پرتره و همچنین عملکرد دوربین در نور کم را بهبود می بخشد. طراحی iQOO 11 5G تایید می‌کند که این دستگاه در BMW Motor Sports Edition (با نام مستعار Legend Edition) در دسترس خواهد بود. Tipster Sudanshu ادعا می کند که iQOO 11 Legend را در کنار iQOO 11 به زودی در بازارهای آسیایی عرضه خواهد کرد.

از طرف دیگر، می توانید از گزینه رنگ قرمز زرشکی استفاده کنید. همچنین، iQOO ممکن است در زمان عرضه، رنگ‌های بیشتری را برای 11 5G معرفی کند. پنل پشتی گوشی به طرفین منحنی می شود تا چسبندگی بهتری را ارائه دهد. دکمه های پاور و صدا در لبه سمت راست گوشی موجود هستند. متأسفانه، تصویر فاش شده یک نگاه اجمالی به پنل جلویی گوشی می دهد.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی گوشی iQOO 11

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از گوشی IQOO 11 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *