دانلود و معرفی اپلیکیشن‌ پات

اپلیکیشن‌ پات

همانطور که در بخش های قبلی برایتان گفتیم اپلیکیشن های پرداختی در فضای مجازی بسیار زیاد می باشند ولی تنها تفاوتی که میان این اپلیکیشن ها وجود دارد و حس رقابت بین این اپلیکیشن ها را ایجاد می نماید در ویژگی هایی است که برای کاربران فراهم می نمایند تا راحتی را احساس نمایند. اپلیکیشن پات برای شرکت کارت اعتباری ایران کیش می باشد که امکان نصب بر روی دستگاه های اندرویدی و iOS را دارد که در اپ استورهای هر دو سیستم عامل اندرویدی و iOS موجود می باشد. در این بخش تصمیم گرفتیم که از ویژگی های پات برایتان توضیحات مختصری را ارائه نماییم.

نحوه ثبت نام در اپلیکیشن پات

در ابتدا باید این اپلیکیشن را از اپ استور دستگاه خود دانلود نمایید که پس از باز کردن این اپلیکیشن از شما شماره تماس درخواست می گردد که با وارد کردن شماره تماستان برای شما یک کد فعالسازی پیامک می شود و باید آن را وارد نمایید تا وارد منوی اصلی اپلیکیشن شوید.

محتوای منوی اصلی اپلیکیشن پات

در منوی اصلی پات 9 ویژگی گنجانده شده است که به شرح زیر می باشند:

  • پرداخت قبض: در این بخش شما علاوه بر قبوض آب، برق و گاز می توانید قبض تلفن همراه خود را نیز پرداخت نمایید که برای انجام این کار باید شماره موبایل خود را وارد کرده و نوع قبض خود را انتخاب نمایید (میان دوره یا پایان دوره) سپس پس از مشاهده کارکرد خود، تنها به شماره کارت و رمز دوم کارت بانکی خود احتیاج دارید.
  • خرید کارت شارژ: در این بخش تنها با وارد کردن شماره تلفن ، مبلغ ، شماره کارت و رمز دوم کارتتان می توانید شارژ تهیه نمایید و برای هر سه اپراتور ایرانی قابل تهیه می باشد.
  • کارت به کارت: در این بخش می توانید از مبدا کارت های بانک دی، قوامین، پست بانک و ایران زمین به تمامی کارت های بانکی انتقال مبلغ انجام دهید.
  • نیکوکاری: در این بخش می توانید برای تمامی موسساتی که با این شرکت قرارداد دارند پول واریز نمایید و به عنوان یک خیر باشید.
  • پی پات: این سیستم به عنوان یک کارت وفاداری به حساب می آید که تنها در اختیار مشتریان ایران کیش قرار می گیرد تا بتوانند از مجموعه ویژگی های نرم افزار این شرکت استفاده نمایند.
  • پرداخت: از این بخش می توانید به حساب پایانه ای که این اپلیکیشن از آن حمایت می نماید خرید نمایید و از شناسه ی آن برای پرداخت مبلغ استفاده نمایید.
  • مسابقه عکس: در این قسمت می توانید در مسابقه ی عکس شرکت نمایید و از هنرمند محبوب خود حمایت نمایید.
  • لیگ برتر: در این بخش می توانید در مسابقات مختلف شرکت کنید و نظر خود را اعلام نمایید و برنده ی جوایز مختلف شوید.
  • سلامت: در این بخش می توانید سرویس پات سلامت را فعال یا غیر فعال کنید.

اپلیکیشن‌ پات اپلیکیشن‌ پات

دانلود پات برای گوشی های اندرویدی

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

مقاله مرتبط :روبیکا

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : دانلود و معرفی اپلیکیشن‌ پات

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *