دانلود اپلیکیشن پارس آنلاین

پارس آنلاین

پارس آنلاین | در ایران شرکت های ارائه دهنده ی خدمات اینترنت پر سرعت زیاد می باشند که تمامی این شرکت ها اینترنت را از مخابرات دریافت کرده و به صورت واسطه به مشترکان ارائه می دهند، به زور کلی نمامی این شرکت ها نقش پشتیبانی قوی تر را بر عهده دارند که می توانند رضایت مشتریان را جلب نمایند. اساس ارائه دهنده ی اصلی اینترنت مخابرات می باشد ولی شرکت هایی نظیر پارس انلاین در این راستا قصد دارند علاوه بر کسب سود از مشتریان، خدماتی متنوع را برای کاربران اینترنت فراهم آورند و به عنوان یک پشتیبان طرح های مختلفی را برای افراد ایجاد نمایند تا مشترکانی که از اینترنت برخوردار نیستند نیز بتوانند از امکانات آن ها استفاده کنند.

پارس آنلاین

گروه شرکت‌ های پارس‌ آنلاین، به عنوان یکی از بزرگ‌ ترین مجموعه‌ های بخش خصوصی ارائه دهنده ی خدمات دسترسی به اینترنت و برقراری ارتباط با شبکه‌ های محلی و جهانی در ایران، توانسته تا با بهره‌ گیری از نیرو هایی کارآمد و متخصص، با فراهم ساختن بزرگ‌ ترین شبکه‌ ی دسترسی به آخرین ابزارهای ارتباطی و اینترنتی، خدماتی متنوع، کارساز و موثری را برای تمامی کاربران اینترنت در سطح کشور فراهم آورد.

مهم‌ترین فعالیت‌ها و خدمات گروه پارس آنلاین، ارایه‌ ی راهکارهایی متنوع به منظور دسترسی به اینترنت، مکالمه‌ ی تلفن بین‌المللی، خدمات مرکز داده‌ ها همانند میزبانی وب، اشتراک گذاری فضا، ارائه ی سرور اختصاصی و … است. خانواده بزرگ مشتریان شرکت های پارس آنلاین از مجموعه ای بالغ بر 1 میلیون نفر از استفاده کنندگان خدمات اینترنت پرسرعت و بیش از هزار سازمان و موسسه خصوصی و دولتی استفاده کننده خدمات سازمانی پارس آنلاین در اقصا نقاط کشور تشکیل گردیده است که همگی به عنوان یک امتیاز مثبت برای این گروه به حساب می آیند.

بخش اعظمی از بازار اینترنت و خدمات ارتباطی در کشور به شرکت های پارس آنلاین تعلق دارد که هر ساله نیز به خانواده بزرگ مشتریان پارس آنلاین افزوده می شود. گروه شرکت‌ های پارس‌ آنلاین به منظور ارایئه ی خدماتی کارآمد و موثر به مشتریان خود، هم‌اکنون بیش از 1000 نفر از مدیران و نیروی انسانی خبره و متخصص را در خود جای داده است.

بیشتر بخوانید  اپ شو : اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی را قورت بده!

فعالیت های متنوع پارس آنلاین

  • پشتیبانی فنی از تمامی خدمات ارتباطات دیتا
  • خدمات مکالمه تلفن بین‌ المللی
  • خدمات پهنای باند اختصاصی
  • خدمات برقراری ارتباط با شبکه‌ های محلی و جهانی
  • خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) و خدمات پشتیبانی از آن
  • خدمات میزبانی، اشتراک فضا (Co-Location) و سرور اختصاصی (Dedicated Server)

اپلیکیشن پارس آنلاین

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و دنیای اینترنت، بسیاری از افراد به دنبال ارائه ی خدمات بیشتر و سریع تر، بدون فوت وقت می باشند. در همین راستا اپلیکیشن های موبایلی برای شرکت های مختلف می تواند رضایت مشتریان آن ها را جلب نماید. اپلیکیشن پارس انلاین ParsOnline اپلیکیشن رسمی شرکت پارس آنلاین برای مشترکین خدمات اینترنت پرسرعت می باشد که شما مشترکین گرامی می توانید به راحتی اشتراک ADSL خود را با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود مدیریت نمایید.

در صورت نیاز سرویس مورد نظر خود را انتخاب و با سرویس فعلی خود جایگزین کنید یا همچنین می توانید حجم اضافه ای را برای سرویس خود تهیه کنید. اگر شما نیز از کاربران شرکت پارس آنلاین هستید، هم اکنون آخرین نسخه از اپلیکیشن مدیریت اینترنت را برای گوشی هوشمند خود دانلود و نصب کنید تا همیشه در از میزان مصرف اینترنت خود آگاه باشید. با این حال، می توانید آخرین نسخه موجود از این نرم افزار کاربردی را از طریق لینک زیر برای گوشی هوشمند خود دانلود کرده و از ویژگی های مختلف آن بهره مند شوید.

گوشی های اندرویدی

برای دانلود کلیک کنید

آیفون

برای دانلود کلیک کنید

خدمات قابل ارائه از طریق اپلیکیشن پارس آنلاین

  • اطلاع از آخرین خبرها و رویدادهای پارس آنلاین
  • اطلاع از آخرین جشنواره های تمدید شده توسط شرکت
  • تمدید سرویس فعلی و تغییر سرویس توسط اپلیکیشن
  • مشاهده گزارش پرداخت های صورت گرفته
  • خرید ترافیک بیشتر در صورت اتمام ترافیک
  • بررسی و گزارش مصرف روزانه، ماهانه

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : دانلود اپلیکیشن پارس آنلاین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *